Registrera i Excel
Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ä du duktig på Excel?
Då har vi på på Adecco Office & HR ett uthyrnigsuppdrag för dig hos en av våra kunder inom detaljhandelbranschen! i Stadshagen! Uppdraget börjar omgående och pågår till oktober.
Hur ser din arbetsdag ut?
Vår kund får ett nytt ekonomisystem i maj och kommer att föra över data om sina kunder till en excellista innan det läggs in i det nya ekonomisystemet. De gör det för att de haft en hel del problem med sina nuvarande databas och vill säkerställa att informationen är korrekt innan den läggs in. Det kan därför bli både inläggning av information och lite detektivarbete för att hitta rätt information.
Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av registrering kommer att lära dig dina uppgifter snabbt. Har du goda kunskaper i Excel så kommer du att få användning för dessa under ditt registreringsjobb. Är du självgående, serviceminded och har viljan att lära dig och utvecklas kommer du att bli en uppskattad kollega!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag som ska tillsättas i april och beräknas pågå under ca 6 månader.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598 98154.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-04-18Arbetstider och omfattningTills vidare.
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1527082
Observera att sista ansökningsdag har passerat.