Registrator/upphandlingsassistent sökes till Stockholm!
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker nu en registrator/upphandlingsassistent med tidigare erfarenhet med liknande arbetsuppgifter och som är trygg, ordningsam och strukturerad. Tjänsten är på heltid. Vår kund är en myndiget som arbetar inom den offentliga sektorn.
Som konsult på Bemannia hjälper vi Dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där Du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Här har Du möjlighet att visa dina framfötter och växa i din yrkesroll. En kreativ arbetsplats för Dig med stora möjligheter.
Publiceringsdatum2015-06-02Arbetsuppgifter• Diarieföring
• Utskick av tex kundmeddelanden
• Ansvarig för sammanställning och utskick av nyhetsbrev
• Svara i telefon på samtal inkommande till avdelningens gruppnummer.
• Svara på e-post inkommande till avdelningens funktionsbrevlåda.
• Ansvara för minnesanteckningar på avdelningsmöten, referensgruppsmöten, planeringsdagar osv.
• Sammanställa anmälningar till upphandlingar samt delegationer.
• Ansvara för diverse uppgifter i samband med avtalsförvaltning, tex skattekontroller.
• Övriga allmänna administrativa uppgifter.
KvalifikationerFör att passa i denna roll har du sedan tidigare erfarenhet av att jobba som upphandlingsassistent och av att vara behjälplig i upphandlingsärenden. Du har även erfarenhet av att jobba med avtalsadministration, registrering av avtal i avtalsdatabas samt utbildning i avtalsdatabas för användare. Vi ser även att du har erfarenhet av diarieföring i Diabas. Det är meriterande om du sedan tidigare har arbetat inom Stockholm Stad.
Vidare har du god datorvana samt goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
Dina personliga egenskaper:
Som person är du noggrann, strukturerad och ordningsam. Du ska kunna ta ansvar och arbeta självständigt.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (
www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till
jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Registrator/upphandlingsassistent Stockholm".
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningSå ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-01
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@bemannia.seKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Fransson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 2319621
Observera att sista ansökningsdag har passerat.