Registrator till myndighet i centrala Sthlm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-11-02Om företagetJurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Dina arbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi nu en Registrator till en myndighet i centrala Stockholm. Rollen kommer att vara bred och du kommer att arbeta nära myndighetens andra medarbetare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande;
• Daglig postöppning, registrering, diarieföring i ärendehanteringssystemet
• Vara ett stöd för myndighetens anställda i ärendehanteringssystemet
• Ta fram information om pågående och avslutade ärenden
• Ansvara för myndighetens officiella epostlåda
• Ha kontakt med allmänheten vid offentliggörande av handlingar i enlighet med offentlighetsprincipen
• Sköta posthanteringen
• Vid behov vara behjälplig med elektronisk fakturahantering i Visma Proceedo, dvs. granska och kontera inkommande fakturor, ha kontakt med Statens servicecenter och vara stöd till myndighetens anställda i fakturahanteringssystemet
Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som har minst 3 års erfarenhet av arbete som registrator i offentlig verksamhet. För att kvalificera för tjänsten ska du även ha;
• God kännedom om de lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet
• God kännedom om registratorns funktion och ansvar
• Mycket goda kunskaper i svenska
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• God administrativ förmåga
• Erfarenhet av självständigt administrativt arbete
• God samarbetsförmåga
• Serviceinriktad och noggrann
Du erbjuds
En utmanande och spännande roll hos en myndighet med kontor i centrala Stockholm. Du kommer initialt att vara anställd som konsult via oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och uppdraget är med start i december och löper till en början i 3månader med stor chans till förlängning. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall på
victoria.dall@jurek.se. Välkommen med din ansökan via
www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Start
15:e december och ca. 3 månader framåt med stor chans till förlängning
ErsättningEnl.ök
Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Dall
victoria.dall@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3782757
Observera att sista ansökningsdag har passerat.