Registrator till myndighet i centrala Sthlm

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.


Publiceringsdatum
2017-11-02

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Dina arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi nu en Registrator till en myndighet i centrala Stockholm. Rollen kommer att vara bred och du kommer att arbeta nära myndighetens andra medarbetare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande;

• Daglig postöppning, registrering, diarieföring i ärendehanteringssystemet
• Vara ett stöd för myndighetens anställda i ärendehanteringssystemet
• Ta fram information om pågående och avslutade ärenden
• Ansvara för myndighetens officiella epostlåda
• Ha kontakt med allmänheten vid offentliggörande av handlingar i enlighet med offentlighetsprincipen
• Sköta posthanteringen
• Vid behov vara behjälplig med elektronisk fakturahantering i Visma Proceedo, dvs. granska och kontera inkommande fakturor, ha kontakt med Statens servicecenter och vara stöd till myndighetens anställda i fakturahanteringssystemet

Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som har minst 3 års erfarenhet av arbete som registrator i offentlig verksamhet. För att kvalificera för tjänsten ska du även ha;

• God kännedom om de lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet
• God kännedom om registratorns funktion och ansvar
• Mycket goda kunskaper i svenska
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• God administrativ förmåga
• Erfarenhet av självständigt administrativt arbete
• God samarbetsförmåga
• Serviceinriktad och noggrann

Du erbjuds

En utmanande och spännande roll hos en myndighet med kontor i centrala Stockholm. Du kommer initialt att vara anställd som konsult via oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och uppdraget är med start i december och löper till en början i 3månader med stor chans till förlängning. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall på victoria.dall@jurek.se. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Start

15:e december och ca. 3 månader framåt med stor chans till förlängning

Ersättning
Enl.ök

Sista ansökningsdag

Intervjuer sker löpande

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Dall victoria.dall@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3782757

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: