Regionansvarig heltid
Svea Exchange AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svea Exchange AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Botkyrka,
Södertälje eller i
hela Sverige Svea Exchange AB är ett av Sveriges ledande valutaväxlingsföretag. Vi har som vision att vara kundernas naturliga val av tjänster för att förenkla hanteringen av vardagsekonomin och vi erbjuder alltifrån valutaväxlingstjänster till betalningsförmedling. Genom våra ombud erbjuder vi även Giroservice på över 400 orter, från Karesuando i norr till Ystad i söder. För närvarande har vi 26 centralt belägna valutaväxlingskontor i Sverige.
Vi söker nu en engagerad Regionansvarig till Svea Exchange!
Som anställd hos Svea Exchange får du vara en del i en dynamisk och expansiv organisation, Svea Exchange är ett helägt dotterbolag till Svea Ekonomi AB.
Som Regionansvarig har du i dagsläget det övergripande ansvaret för 13 valutaväxlingskontor. Ditt ansvarsområde är brett och innefattar resultat- och budgetansvar samt personalansvar för respektive kontorschef. Ett särskilt fokus kommer att riktas mot kontorens försäljningsarbete och försäljningsaktiviteter, där den regionalt ansvarige kommer att spela en viktig roll för att åstadkomma förändringar, både resultat- och kulturmässiga.
Arbetsuppgifterna innefattar bl.a
• Planera och medverka till rekrytering av nya medarbetare till kontoren samråd med Kontorsrörelsechef samt HR-avdelningen
• Regelbundna medarbetar- och lönesamtal
• Att interna rutiner och regelverk efterföljs
• Externa och interna kontakter
• Stöttar och deltar i Kontorschefers planering och utförande av aktiviteter
Tjänstgöringsställe är Svea Exchange huvudkontor i Solna. Resor till och mellan de berörda kontoren är en grundläggande del i arbetet. Körkort och egen bil är ett plus men inget krav.
Du har tidigare arbetat i bank- eller valutaväxlingsrörelse och har kunskap och förståelse för kontanthantering och kontantrelaterade tjänster. Du har eller har tidigare haft personalansvar och är därmed van att leda en grupp. Du är bra på att motivera och utveckla medarbetare och tillsammans med dem skapa en framgångsrik verksamhet. Vi ser även gärna att du har tidigare erfarenhet av försäljnings- och marknadsföringsaktiviteter. Att du uttrycker dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift är ett krav.
Som person är du utåtriktad, ödmjuk och har en stark egen drivkraft. Du inser den strategiska vikten av att Svea Exchange har en position i varje kontors lokala företags- och föreningsliv och kan stötta och motivera de lokala kontoren i denna uppgift. Då vår verksamhet är kundorienterad är det viktigt för oss att du har förståelse för kundnytta och tidigare erfarenhet från att arbeta med kunden i fokus.
Tjänsten tillträds omgående. Vi går löpande igenom urvalet av ansökningar så tveka inte att ansöka redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2015-12-18ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSvea Exchange AB
AdressSvea Exchange AB
Evenemangsgatan 31
16981 Solna
KontorsadressEvenemangsgatan 31
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2585280
Observera att sista ansökningsdag har passerat.