Redovisningsekonom
Dfind Finance / Redovisningsekonomjobb / Malmö
2014-11-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningsekonom" (publicerad 2017-01-09) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dfind Finance i Malmö,
Staffanstorp,
Lund,
Svedala,
Kävlinge eller i
hela Sverige Redovisningsekonom
För konsultuppdrag med start omgående söker vi nu flera självgående redovisningsekonomer till ett stort internationellt IT-bolag i Lund.
Som redovisningsekonom kommer du arbeta med företagets dagliga löpande bokföring. Du jobbar mycket med koncerninterna transaktioner och är med och upprättar bokslut och rapportering månadsvis. I arbetet ligger dessutom att utveckla och förbättra de administrativa processerna.
Vi söker dig som har hög analytisk och mattematisk förmåga. Du är organiserad, detaljorienterad och numerisk korrekt. I denna tjänsten är det viktigt att vara flexibel då man arbetar i en ständigt föränderlig miljö. Det är också viktigt att kunna bygga relationer genom hela organisationen.
Du har en civilekonomutbildning och har förmodligen en revisorsbakgrund. Du har sedan jobbat minst 2 år med kvalificerad redovisning i en internationell miljö. Du har mycket goda kunskaper i det engelska språket och är en van användare i Microsoft Excel.
Välkommen med din ansökan snarast, då urval och intervjuer sker löpande. Ansökan sker via
www.dfindfinance.se . Vid frågor kontakta Per Cato på
per.cato@dfind.seUppdragsgivare: Dfind Finance
Ort: Lund
Publiceringsdatum2014-11-13Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 200665440
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPer Cato
per.cato@dfindfinance.seFöretagDfind Finance
AdressDfind Finance
Södergatan 28
21134 MALMÖ
KontorsadressSödergatan 28, 21134 MALMÖ
Jobbnummer 2066177
Observera att sista ansökningsdag har passerat.