Receptionister sökes till vår kund i Täby
Arena Personal Sverige AB / Receptionistjobb / Täby
2018-09-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionister sökes till vår kund i Täby" (publicerad 2018-10-05) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om tjänsten
Till en av våra större kunder i Täby söker vi 2 eller flera receptionister.
Detta är ett uthyrningsuppdrag på heltid.
Uppdraget beräknas starta omgående och pågå till en början i 6 månader med goda möjligheter till förlängning.
Arbetstiderna kommer schemaläggas på rullande schema mellan kl 07:00.23:00 sju dagar i veckan.
Arbetspassen kan förslagsvis vara kl 07:00-15:00 och från kl 15:00-23:00.
I arbetet som receptionist ingår såväl administrativa som praktiska arbetsuppgifter.
Du kommer bland annat ge service till privatpersoner såväl som till arbetsgivarens egna anställda och dess besökare.
Exempel på andra arbetsuppgifter:
• Sortering och utdelning av post och diverse information
• Ta emot besökare och sköta besökslista samt ha koll på fasta besökslistor för föreningar etc.
• Ta emot felanmälan och vara behjälplig att fylla i dessa
• Uppföljning av återlämnande av nycklar och annat material i samband med avslut.
• Konferensrumsbokning
• Hålla allmän ordning i och runt receptionen och entrén
• Skriva dagrapport
Arbetsuppgifter kan komma att ändras efter behov.
Din profil
Vi tror att du som söker har en längre arbetslivserfarenhet som receptionist, gärna inom offentlig förvaltning.
Arbetet kräver uthållighet och flexibilitet, en hög servicekänsla, ett strukturerat arbetssätt och ett naturligt bemötande.
Du har goda språkkunskaper i både Svenska och Engelska. Har du andra språkkunskaper är det positivt och meriterande.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-09-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-19
Ange följande referens när du ansöker: 6175
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAndreas Rudberg
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7
Jobbnummer 4373669
Observera att sista ansökningsdag har passerat.