Receptionist Tll Rusta - Vikariat
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Järfälla,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Rustas räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid, ett års vikariat, med start i februari.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker för Rustas räkning en receptionist.Rusta är verksamma inom detaljhandeln och säljer hem- och fritidsprodukter inför varje säsong. Rusta marknadsför både kända internationella märken samt fler egna varumärken, företaget brinner för att skapa goda arbetsförhållanden för deras anställda samt för miljön och hållbarhet. Kontoret är beläget i Upplands Väsby i nyrenoverade och härliga lokaler.
I rollen som receptionist kommer du attansvara för receptionen så som att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten, posthantering, fakturering och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Du kommer att arbeta både självständigt och team med andra kollegor. Tjänsten är ett mammavikariat på cirka 1 år, du kommer arbeta heltid måndag till fredag, sedvanliga kontorstider.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2019-01-02Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
Välkomnabesökare
Växelhantering
Förbereda inför möten ochunder möten
Kontakt med leverantörer och bud
Posthantering
Göra hotellbokning
Administrera fakturor
Planera konferenser
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist
Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet
Är positiv, lösningsfokuserad och prestigelös
Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Som person är du positiv, stresstålig och flexibel. Du är serviceinriktad, driven och lösningsorienterad samt prestigelös.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4534449
Observera att sista ansökningsdag har passerat.