Receptionist till Stockholms Handelskammare
TNG Group AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige TNG Group AB
Nu söker Stockholms Handelskammare en receptionist till sitt kontor på Brunnsgatan 2 i Stockholm.
Här sitter vi i nya fina lokaler med reception i gatuplan.
Om uppdragsgivaren
Stockholms Handelskammare gör skillnad för företag och företagare i huvudstadsregionen.
Vi driver en rad frågor och arbetar för att göra Stockholm till en mer attraktiv stad och för att förbättra företagens villkor, både regionalt och internationellt.
Hos oss arbetar drivna, engagerade människor som brinner för stadens utveckling och fri företagsamhet.
Stockholms Handelskammare är en betydelsefull mötesplats för över 2 000 medlemsföretag och en modern, snabbrörlig arbetsplats för våra anställda. Kontoret finns i centrala Stockholm.
Läs mer om Stockholms Handelskammare på
www.chamber.seBeskrivning av tjänsten
Som receptionist hos Handelskammaren är du det första intrycket för de besökare som kommer till kontoret. Det är därför viktigt att du är glad, social, tydlig, flexibel och gillar att ge service.
Antalet samtal och besökare kan variera mycket från en vecka till en annan. Det är en mycket mötestät verksamhet i både stor och liten skala.
Receptionen delas med Handelskammarens Handelsdokumentverksamhet som dagligen tar emot ett stort antal kunder.
Ansvarsområden generellt:
• Ansvara för växeln, ta emot och koppla samtal
• Ta emot och hänvisa besökare
• Ta emot och vidareförmedla bud
• Ansvara för att receptionen samt den offentliga delen av lokalen ser representativ ut
• Fylla på vatten och kaffe i den maskin som står i receptionen
• Hantera leverantörsfakturor
• Beställningar av och kontakt med vissa leverantörer
• Administrativa uppgifter, stöd till övriga organisationen
Vem är du?
Vi tror att du är en person som vill arbeta tillsammans med Handelskammarens personal och besökare på ett flexibelt sätt för att tillhandahålla bästa möjliga service, både internt och externt.
Du har erfarenhet från arbete i växel och reception, samt viss erfarenhet av leverantörsreskontra och förstår därmed vikten av att leverantörsfakturorna hanteras korrekt.
Du är serviceinriktad, stresstålig, positiv, noggrann och prestigelös och är inte främmande för att rycka in och ta tag i olika situationer och behov som kan uppstå.
Du har ett glatt och positivt sätt, bemöter och kommunicerar med kunder och kollegor på ett tydligt och trevligt sätt.
Eftersom Handelskammaren har internationella kunder är det viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du har god datakunskap, framförallt i Officepaketet.
Intresserad?
I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsföretaget TNG.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Dana Jennerström på telefon 08-410 639 23, vänligen uppge uppdragsnummer 7945. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.
Publiceringsdatum2014-03-06Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-04-04
Ange följande referens när du ansöker: 7945
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDana Jennerström 08-410 639 23
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
10132 Stockholm
Jobbnummer 1799497
Observera att sista ansökningsdag har passerat.