Receptionist till Platzer Fastigheter

KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
2017-10-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till Platzer Fastigheter" (publicerad 2017-11-30) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi söker nu en engagerad, ordningssam och professionell receptionist till Platzer Fastigheters huvudkontor. Vi söker dig som tar ansvar och gillar att ha ett stimulerande arbete med varierande arbetsuppgifter där du kommer att få arbeta med service och kundkontakt.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag.


Om företaget
Platzer är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Företaget äger och utvecklar 68 fastigheter med en total yta om cirka 800 000 kvm. Genom uthyrning och förvaltning, fastighetsprojekt och stadsutveckling samt förvärv och försäljningar av fastigheter skapar Platzer tillväxt och lönsamhet. Platzer prioriterar goda relationer med hyresgästerna och erbjuder service som präglas av närhet och engagemang.

Arbetsuppgifter
Som receptionist är du spindeln i nätet och ska kunna ha många bollar i luften samtidigt som du ger service i världsklass. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är:
• Ta emot och hjälpa besökare/gäster
• Svara i telefon och koppla vidare inkommande samtal
• Beställa kontorsmaterial
• Posthantering
• Översyn av samtliga lokaler och konferensrum samt förbereda inför möten/konferenser
• Förbereda frukost- och lunchmöten
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ödmjuk, ordningsam och prestigelös.

Vi genomför personlighets- och kunskapstester samt bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater.

Övrigt
Start, omgående med hänsyn för uppsägningstid
Arbetstid, måndag-fredag kl. 07.45-16.30 med 60 min lunch
Placering, Gullbergsvass - Kämpegatan i helt nyrenoverade lokaler.
Anställning, Heltid och Tillsvidare

Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se
Vid frågor kontakta Anna Holmefeldt på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-10-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-26
Ange följande referens när du ansöker: 2941
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Holmefeldt 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
3771360

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: