Receptionist till Mitthems kundcenter
Kontorsfixarna Skandinavien AB / Receptionistjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Skandinavien AB i Sundsvall,
Timrå,
Härnösand,
Ljusdal,
Ånge eller i
hela Sverige Kontorsfixarna Skandinavien AB
Publiceringsdatum2012-06-18Om tjänstenVi söker nu en erfaren receptionist till Mitthem. Omfattningen är en tillsvidaretjänst med provtjänstgöring 6 månader, med start till hösten.
Du har en central roll med många kontakter både utåt i receptionen och i telefon. Förutom att du tar emot inkommande samtal och ger en hög service mot besökare så ska du hantera utlämning av nycklar samt övrigt förekommande administrativa uppgifter som registrering av felanmälan, uthyrning av övernattningsrum m.m.
Om företagetMitthems vision är att de ska vara Sundsvalls bästa hyresvärd. Därför sätter de ständigt nya mål för att du som kund ska känna dig trygg och nöjd med ditt boende hos Mitthem.
Mitthems affärsidé
Mitthem ska tillhandahålla ett tryggt, säkert och prisvärt boende i Sundsvalls tätort. Verksamheten ska kännetecknas av hög kvalitet och god service i nära samarbete med kunden.
Dina arbetsuppgifterI denna roll är du Mitthems ansikte utåt med många kontakter både hyresgäster, entreprenörer och besökare. Det är viktigt att du är serviceinriktad och kan anpassa dig i olika situationer som kan uppkomma.
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Mottagning och registrering av felanmälan
• Mottagning av övriga inkommande telefonsamtal till kundtjänst
• Mottagning av besökare till Mitthem
• Nyckelhantering som utlämning av nycklar och kvittering av dessa
• Kontakter och service åt entreprenörer
• Registrering och hantering av elektroniskt låssystem
• Att erbjuda och hyra ut garage, parkeringsplatser, förråd/lokaler inkl kontraktskrivning
• Att administrera uthyrning/utlåning av övernattningsrum
• Ett ansvar för reception, posthantering, arkivering, broschyr- och skyltmaterial och webbhörnan i receptionen
KvalifikationerVi söker dig som har treårig gymnasieutbildning som lägst. Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är en förutsättning för att klara av arbetet samt goda datakunskaper, främst Officepaketet. Talar du dessutom ytterligare språk är detta meriterande.
Serviceerfarenhet från reception, kundtjänst och annat administrativt arbete med mycket kundkontakt är meriterande men vi lägger också stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt söker vi dig som är positiv och serviceinriktad och som har en god kommunikativ förmåga. Vidare är du van att arbeta självständigt, är ansvarstagande och har lätt för att lösa problem.
Du har inga problem att arbeta i ett högt tempo, samarbetar väl med olika typer av människor och är nogrann i ditt arbete.
Övrig informationÄr du den servicemedvetna receptionisten som Mitthem söker?
Sök då redan idag då intervjuer sker löpande.
Facklig representant: Kristina Jonsson
kristina.jonsson@mitthem.se , 060-13 95 52
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-07-02
Ange följande referens när du ansöker: 810
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktErika Kjellström, 060-15 46 00
FöretagKontorsfixarna Skandinavien AB
AdressKontorsfixarna Skandinavien AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
Övriga kontaktuppgifterÖppnas i nytt fönster
Jobbnummer 1275744
Observera att sista ansökningsdag har passerat.