Receptionist till Handcenter Göteborg
Handcenter Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Handcenter Göteborg AB i Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Som receptionist hos oss är du spindeln i nätet på mottagningen. Du tar emot och registrerar patienter för mottagning och operation. Du bokar även återbesök och andra uppföljningar samt hanterar kassan. Utöver dessa uppgifter ingår även andra administrativa arbetsuppgifter som t ex scanning och journalhantering.
Du är den första patienterna möter hos oss och ditt bemötande har stor påverkan på patientens upplevelse av besöket. Det är därför viktigt att du är positiv och sätter patientens bästa i fokus samt att du gör allt för att underlätta flödet på mottagningen. Andra personliga egenskaper vi värdesätter är servicekänsla, flexibilitet och god samarbetsförmåga. Det är även viktigt att du kan arbeta självständigt och har förmågan att ta egna initiativ samt slutföra arbetsuppgifter. En förutsättning för att du ska trivas och passa i rollen som receptionist hos oss är att du kan hantera stress och göra snabba prioriteringar. Vi värdesätter om du har tidigare erfarenhet från liknande arbete inom vård eller annat serviceyrke. IT-vana är en förutsättning.
HandCenterkoncernen består av 4 specialistkliniker inom handkirurgi, en fotkirurgisk klinik samt en verksamhet som hjälper patienter med kroniska smärtsymtom. Vid våra kliniker tar vi hand om hela vårdkedjan inklusive mottagning, operation och rehabilitering. Inom koncernen är vi ca 50 medarbetare. Till vår klinik i Göteborg söker vi nu en receptionist på heltid med tillträde snarast.
Publiceringsdatum2016-12-29Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-15
KontaktMalin Nilsson 031850442
FöretagHANDCENTER GÖTEBORG AB
AdressHANDCENTER GÖTEBORG AB
Fabriksgatan 10
41250 GÖTEBORG
KontorsadressFabriksgatan 10
Jobbnummer 3238242
Observera att sista ansökningsdag har passerat.