Receptionist Till Ett Teknikföretag
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kundsräkning en receptionist på heltid som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i augusti.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
För vår kunds räkning söker vi nu en kreativ och driven person som vill arbeta heltid som receptionist under 3 månader, med chans till förlängning. Företaget skapar och utvecklar innovativa produkter inom mobila spelgrupper. Det är ett snabbväxande företag i Europa som kan ge dig goda möjligheter att ta din karriär till nästa nivå.
Du kommer bland annat att ansvara för hela driften på kontoret, välkomna besökare på ett professionellt sätt och organisera deras interna möten. Kontoret är beläget i centrala Stockholm. Tjänsten är på heltid i 3 månader med chans till förlängning och du kommer primärt att arbeta måndag - fredag kl. 09:00 - 17:00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2018-07-13ArbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer exempel att:
Besvara inkommande samtal
Ta emot besökare på ett professionellt sätt
Ansvar över internservicen på kontoret
Ansvara för måndagsfrukost och möten
Post- och budhantering
Konferenshantering
Arrangera kick-offs och andra evenemang
Skapa posters och affischer
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från serviceyrket och som är van att arbeta självständigt. Du talar samt skriver svenska och engelska flytande och har mycket goda kunskaper i Officepaketet och Photoshop. Som person är du strukturerad, driven, kreativ, noggrann och social. Du är lösningsorienterad och kan komma med egna idéer samt älskar att göra det lilla extra.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid 2018-08-10 - 2018- 10-31
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4246000
Observera att sista ansökningsdag har passerat.