Receptionist Till Ett Mediebolag
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
2019-06-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist Till Ett Mediebolag" (publicerad 2019-08-26) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kundsräkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i slutet på augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en positiv och serviceinriktad receptionist till vår kund som är marknadsledande inom populärpress i Sverige. Kontoret är beläget i härliga lokaler i centrala Stockholm.
I rollen som receptionist kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att välkomna besökare, telefoni- och mejlhantering, förbereda inför möten och konferenser, hantera inköp av kontorsmaterial, stötta olika funktioner på kontoret. Du kommer att arbeta både självständigt och i team tillsammans med en annan receptionist.
Tjänsten är på heltid med start i slutet på augusti. Dukommer att arbeta måndag-fredag klockan: 08:00-17:00. Vill du arbeta i högt tempo tillsammans med drivna kollegor, i en kreativ och trivsam miljö - då är tjänsten perfekt för dig!
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kund, om allting fungerar bra finns det möjlighet till anställning direkt hos kund.
Publiceringsdatum2019-06-26Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
Välkomna besökare
Telefoni- och mejlhantering
Förbereda inför möten och konferenser
Inköp av kontorsmaterial, fika och lunch
Posthantering
Konferensservice
Stötta olika funktioner på kontoret
VI SÖKER DIG SOM
Har minst 2-3 års erfarenhet från serviceyrken
Har arbetat med liknade arbetsuppgifter och är administrativt lagd men framförallt brinner för att leverera service på hög nivå
Har gymnasieutbildning
Har goda kunskaper inom Office-paketet
Kan uttrycka sig väl i svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om:
Du har arbetat inom hotellbranschen
Som person är du positiv, driven och självgående. Du är serviceinriktad, proaktiv och lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ, trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter och brinner för att leverera service i världsklass.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4836642
Observera att sista ansökningsdag har passerat.