Receptionist Till Ett Fastighetsbolag
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på deltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en receptionist till vår kund som är ett välkänt fastighetsbolag. Företaget äger och förvaltar bostäder över hela Sverige. Kontoret är beläget centralt i stan. Tjänsten är på deltid ochdu arbetar tisdag - fredag klockan 08.00-16.00. Önskemålet är att du kan starta omgående. Tjänsten är perfekt för dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och tycker om varierande arbetsuppgifter. Det finns möjlighet att arbeta som ambulerande ambassadör hos oss på Ryska Posten Bemanning varje måndag om du önskar arbeta heltid.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden. Anställningen är under 6 månader och sedan om det känns rätt för båda parter finns det chans att bli anställd direkt av kunden.
Publiceringsdatum2018-03-29Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Ta emot besökare och svara i växeln
• Förbereda inför möten och konferenser
• Se till att det är snyggt och rent på kontoret
• Ansvara för beställningar och inköp till kontoret
• Ansvar för posthantering och boka bud
• Stötta kollegor med andra administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet som receptionist eller konferensvärdinna
• Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
• Goda kunskaper i Officepaketet och Outlook
Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och ansvarsfull. Vidare är du lösningsorienterad och professionell.
ÖVRIG INFORMATION:
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se (mailto:
rekrytering@rpbemanning.se)
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarlen Plånborg
marlen.planborg@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4053672
Observera att sista ansökningsdag har passerat.