Receptionist till Corem i Sollentuna
Carotte Staff AB / Receptionistjobb / Sollentuna
2025-01-22
Visa alla receptionistjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Carotte Staff AB i Sollentuna,
Täby,
Sundbyberg,
Österåker,
Lidingö eller i
hela Sverige OM FÖRETAGEN
Corem förvärvar, förvaltar och förädlar fastigheter i attraktiva lägen i Sverige, Danmark och USA. De har ett långsiktigt perspektiv där dem förvaltar fastigheter med egen personal i syfte att vara en riktigt bra affärspartner till sina hyresgäster.
COREM ERBJUDER
Corem erbjuder dig ett brett arbetsfält i ett av Nordens största fastighetsbolag. Du kommer till ett kontor där det händer mycket. De har ett starkt varumärke med mycket kundfokus, god anda och du ges stora möjligheter att påverka inte bara din egen vardag utan även verksamheten i stort.
Företagskulturen präglas av öppenhet och nyfikenhet där Corem ger sina medarbetare stort förtroende och eget ansvar.
Välkommen till Vetenskapsvägen 10
På Vetenskapsvägen 10 i Sollentuna hittar du en unik fastighet som kombinerar charm, trivsel och ett perfekt läge. Här, i hjärtat av ett lugnt och inbjudande bostadsområde, ligger en dynamisk och inspirerande arbetsplats som ägs och förvaltas av Corem. Med fem mycket trevligaoch rymliga konferenslokaler är detta en naturlig mötesplats för allt från kreativa brainstorming-sessioner till styrelsemöten.
Är du vår nya stjärna i receptionen?
Drömmer du om ett jobb där din servicekänsla får glänsa och dina administrativa sidor kommer till väl användning? Vi söker nu en positiv och självgående receptionist som vill bli hjärtat i verksamheten! Här får du en central roll - både bokstavligt och bildligt - där du med din energi och struktur skapar en välkomnande och smidig upplevelse för alla våra besökare och hyresgäster.
Några av dina arbetsuppgifter
Hälsa besökare välkomna med ett varmt leende och registrera deras ankomst.
Koordinera administration kring lånebilar och konferensrumsbokningar.
Vara ett tryggt stöd för hyresgästerna i deras dagliga behov.
Ansvara för administrativa uppgifteroch setill att vardagen fungerar smidigt.
Tillsammans med din kollega bemanna receptionen och skapa en plats där professionalism möter glädje och omtanke.
Är det dig vi letar efter?
Vi tror att du är en person som älskar att ge förstklassig service och har förmågan att sprida positiv energi omkring dig. För att lyckas och trivasi rollen tror vi också att du:
Har erfarenhet från servicebranschen och en känsla för detaljer.
Är flexibel, lösningsorienterad och alltid redo att ta tag i saker.
Är bekväm med administrativa uppgifter och duktig på Office-paketet.
Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
Du är personen som ser möjligheter där andra ser hinder och som med din värme och ditt engagemang gör skillnad för både gäster och kollegor.
Tjänsten är en heltidstjänst med omgående start.
Arbetstiderna är förlagda till vardagar under kontorstid. Du kommer att vara anställd av Carotte Staff och uthyrd till kund.
Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.
Välkommen med din ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på
Linda@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-07-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Carotte Staff AB (org.nr 556858-0392)
Arbetsplats Carotte Staff
Kontakt Linda Österberg
linda@carotte.se Jobbnummer 9118568