Receptionist till attraktivt företag
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Gillar du och har du erfarenhet av administration och service? Då är uppdraget som receptionist hos vår kund något för dig!
Om jobbet
I din roll som receptionist hos vår kund arbetar du brett med service och administration ca. två dagar i veckan. Du har fokus på besökare och inkommande post. Enklare ekonomiadministration kommer att vara en del av dina arbetsuppgifter. Dina arbetsverktyg kommer att vara telefon och dator och du arbetar med:
• tar emot besökare
• posthantering
• sortering och inscanning av fakturor
• övrig förekommande kontorsadministration
Om dig
Vi söker dig som brinner för att ge service. Som person är du social och positiv och i ditt arbete är du noggrann och strukturerad. Vi ser att du har en god dator- och systemvana. Det är meriterande om du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Du bidrar med din person till att alla trivs på jobbet.
Viktigt för tjänsten är:
• servicekänsla
• social förmåga
• struktur och noggrannhet
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag på ca. två dagar i veckan med tillsättning 17 november. Uppdraget löper till att börja med tre månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via knappen Ansök till höger. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om uppdraget eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta Konsultchef Sofia Liljebo på
sofia.liljebo@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Dagtid ca två dagar/vecka, med möjlighet att styra sin arbetstid.
Publiceringsdatum2017-11-09ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Liljebo
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ
KontorsadressSödra Kungsgatan 4
Jobbnummer 3793019
Observera att sista ansökningsdag har passerat.