Receptionist/telefonväxeloperatör Till Falck Räddningskår

Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Lidingö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Lidingö, Solna, Stockholm, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Lidingö, Solna, Stockholm, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Falck Räddningskårs räkning en receptionist/telefonväxeloperatör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i början av februari.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Ryska Posten Bemanning söker nu en social, engagerad och noggrann person som vill arbeta som receptionist/telefonväxeloperatör hos vår kund Falck Räddningskår. Falck Räddningskår är ett säkerhetsbolag som är verksamma inom assistans, vård, hälsa, räddning och rehabilitering. Företaget brinner för att representera trygghet och ansvar samtidigt som de vill höja kvalitén med hjälp av utveckling och forskning. Kontoret är beläget på Lidingö, 20 minuter från Stockholm central. Tjänsten är ett heltiduppdrag tillsvidare och du kommer att arbeta måndag - fredag kl. 08.00-16:30.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos Falck Räddningskår.

Publiceringsdatum
2020-01-13

Arbetsuppgifter
Som receptionist/telefonväxeloperatör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer exempelvis att:

• Besvara och koppla inkommande samtal
• Arbeta med registrering och administration rörande försäkringsfrågor och skaderegleringar.
• Ansvar över internservicen på kontoret
• Se över konferensrum
• Beställning av kontorsmaterial, fika och lunch
• Post- och budhantering

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet från serviceyrket och som är van att arbeta administrativt under eget ansvar
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du omhändertagande, hjälpsam, noggrann och organiserad. Du brinner för service och tycker om att hitta på kreativa lösningar samt att alltid göra det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
5038868

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: