Receptionist / Telefonist / Omgående
Bravura / Receptionistjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-05-14FöretagetFöretaget är ett globalt företag som är verksamma i 40 länder. Det är ett tillverkande företag och ledande inom sitt område. På kontoret i Malmö arbetar cirka 30 personer med en trevlig och familjär stämning. Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.
Dina arbetsuppgifterI rollen som telefonist och receptionist är du den personen som tar emot samtal till företaget och besvarar förfrågningar över telefon. Du har även ansvaret för receptionen där du ärden som välkomnar besökare och ser till att allting i receptionen ser bra ut. Utöver det ansvarar du för företagets resebokningar samt andra möten och konferenser. Därutöver tillkommer andra administrativa arbetsuppgifter exempelvis posthantering samt andra facilitetsfrågor.
Företaget är idagsläget mitt i en förändring och kommer senare i år flytta kontoret från centrala Malmö till Hyllie.
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet från liknande roll exempelvis kundsupport eller receptionist
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda datorkunskaper
För att trivas i rollen är du en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har kunden i fokus och arbetar för att ge det lilla extra för dina kunder. Du har förmåga att hålla och skapa struktur i ditt arbete och kan prioritera rätt saker. Du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard och lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. Du är även ansvarstagande och handlingsinställd och har inget problem med att ta initiativ i ditt arbete.
Övrig information:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget alternativt bli överrekryterad, förutsatt att alla parter är nöjda.
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: receptionist, telefonist, kundservice, omgående,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefine Tallroth
josefine.tallroth@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4787689
Observera att sista ansökningsdag har passerat.