Receptionist på deltid till bolag i Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-02-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Receptionist på deltid till bolag i Stockholm" (sökbar t.o.m. 2024-12-18) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-02-13Om tjänstenÄr du en engagerad och ambitiös servicestjärna på jakt efter nästa utmaning? Då kan detta var helt rätt roll för dig! Nu söker vi dig som vill jobba deltid som receptionist hos vår kund i centrala Stockholm. Arbetstiderna är måndag-fredag mellan 9 och 15. Låter det som något för dig? Ta chansen och sök tjänsten redan idag!
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI rollen som receptionist är du kunden ansiktet utåt och ansvarar för att ge bästa möjliga service till besökare och kollegor. Det är en varierad roll där du stöttar kollegorna med serviceinriktade och administrativa uppgifter, bland annat:
• Ta emot och registrera besökare
• Besvara inkommande samtal och mail kunder
• Hålla snyggt i området runt receptionen
• Bokning av resor och möten
• Hantera inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
KvalifikationerDetta är en tjänst för dig som vill utvecklas och växa i en serviceinriktad tjänst. I rollen som receptionist hos vår kund söker vi framförallt dig som har gedigen erfarenhet av service och brinner för att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som hjälpsam, öppen och nyfiken. Utöver detta ser vi gärna att du har:
• Erfarenhet av arbete i reception eller på kontor
• Vana av att använda telefon som arbetsverktyg
• God dator- och systemvana
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Övrig informationStart: Omgående
Omfattning: Deltid, 27,5 timmar per dag
Plats: Centrala Stockholm
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på
sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Vi ser fram emot att välkomna en engagerad och dedikerad receptionist till vårt team i Stockholm!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 8466707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.