Receptionist på deltid till bolag i Stockholm

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-02-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Receptionist på deltid till bolag i Stockholm" (sökbar t.o.m. 2024-12-18) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-02-13

Om tjänsten
Är du en engagerad och ambitiös servicestjärna på jakt efter nästa utmaning? Då kan detta var helt rätt roll för dig! Nu söker vi dig som vill jobba deltid som receptionist hos vår kund i centrala Stockholm. Arbetstiderna är måndag-fredag mellan 9 och 15. Låter det som något för dig? Ta chansen och sök tjänsten redan idag!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist är du kunden ansiktet utåt och ansvarar för att ge bästa möjliga service till besökare och kollegor. Det är en varierad roll där du stöttar kollegorna med serviceinriktade och administrativa uppgifter, bland annat:

• Ta emot och registrera besökare
• Besvara inkommande samtal och mail kunder
• Hålla snyggt i området runt receptionen
• Bokning av resor och möten
• Hantera inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror

Kvalifikationer
Detta är en tjänst för dig som vill utvecklas och växa i en serviceinriktad tjänst. I rollen som receptionist hos vår kund söker vi framförallt dig som har gedigen erfarenhet av service och brinner för att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som hjälpsam, öppen och nyfiken. Utöver detta ser vi gärna att du har:

• Erfarenhet av arbete i reception eller på kontor
• Vana av att använda telefon som arbetsverktyg
• God dator- och systemvana
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Övrig information
Start: Omgående

Omfattning: Deltid, 27,5 timmar per dag

Plats: Centrala Stockholm

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Vi ser fram emot att välkomna en engagerad och dedikerad receptionist till vårt team i Stockholm!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8466707

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: