Receptionist på deltid till Birsta City

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Sundsvall, Timrå, Kramfors, Hudiksvall, Ljusdal eller i hela Sverige

Om tjänsten

Är du arbetsvillig och brinner för service? Då kan det vara just dig vi letar efter!

Vi söker dig som är ute efter en deltidstjänst och är flexibel för att kunna arbeta både dagtid och kvällstid som receptionist i informationsdisken på Birsta City, Sundsvall. Vi söker dig som vill vara i händelsernas centrum och kan ge service i världsklass.

Vi erbjuder dig ett trevligt arbete på ett härligt företag med mycket kundkontakt. Du arbetar oftast ensam på plats men kommer ingå i en arbetsgrupp där du och dina kollegor delar på arbetspassen under veckans alla dagar.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som receptionist i informationsdisken möter du dagligen kunder som söker snabb och effektiv hjälp.

I din arbetsroll kan följande arbetsuppgifter ingå:

• Leverera service i världsklass till hyresgäster och externa besökare
• Ansvara för försäljning av presentkort, matchbiljetter och en viss del administrativa arbetsuppgifter
• Assistera och guida kunder vid behov
• Assistera vid events
• Svara i telefon och på mejl

Kvalifikationer

Vi söker dig som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du är lösningsorienterad, lugn och har en inställning att allt kan lösa sig!

I övrigt ser vi gärna att du:

• Kan hantera enklare administrativa uppgifter
• Talar och skriver flytande svenska samt kan göra dig förstådd på engelska (meriterande med fler språk)
• Duktig på både verbal och skriftlig kommunikation
• Tar stort ansvar över informationsdisken, är självständig och ödmjuk

Receptionsvana är meriterande men viktigast är din personlighet och ditt sinne för service.

Övrigt

Då det finns ett omgående behov kommer intervjuer ske löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan annonsens slutdatum.

Eventuella kunskaps- och personlighetstester kan komma att göras på slutkandidat.

Lön: Individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Vid frågor om tjänsten kontakta rekryterare Ebba Byström: ebba.bystrom@kfx.se.

Varmt välkommen in med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8239719

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: