Receptionist och säljstöd till Feelgood

Komet Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Hälsoföretaget Feelgood är ett av Sveriges ledande företag inom företagshälsa och friskvård. Vi erbjuder moderna och innovativa hälsotjänster, både lokalt och rikstäckande, till företag och organisationer. Vårt motto är att satsningar på medarbetarnas hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 700 medarbetare och erbjuder hälsotjänster på 150 orter över hela riket, varav sextiotalet är egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Stockholm, Small Cap.
Till Feelgood som är ett av Sveriges ledande hälsoföretag söker vi nu en receptionist/säljsupport till en bred och rolig tjänst till enheten i Liljeholmen. Som receptionist och säljsupport ansvarar du för att ge ett bra första intryck av Feelgood genom god service till kunder och att vara enhetens ansikte utåt. Den delade rollen innebär en rolig och utvecklande variation, du kommer att var delaktig i Feelgoods framgång genom att arbeta med både försäljning och reception.
Feelgood erbjuder en arbetsplats med högt i tak och stora möjligheter att påverka och bidra till företagets utveckling och kundernas hälsa och välmående!
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Administrativt säljstöd
• Hantera förfrågan från nya kunder samt vidarebefordra till kundansvarig
• Service och telefonservice riktad mot kundanställda, kundföretag, myndigheter och medarbetare, även hantering av akuta ärenden (även på engelska på vissa enheter)
• Innesälj
• Ansvar för enhetens väntrum samt postservice på enheten
• Inköp och handhavande av kontorsmaterial, trycksaker och litteratur till enheten
För denna tjänst behöver du följande bakgrund:
• Gymnasial utbildning
• Mycket goda datakunskaper i officepaketet
• Erfarenhet av arbete i reception eller annat kundmottagande
• Erfarenhet av sälj- och serviceinriktat arbete
Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.
Du är en kundorienterad person som trivs med att ge service både till kunder och internt. Du har ett organiserat arbetssätt och i tidigare roller har du visat både initiativförmåga och ansvarstagande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Publiceringsdatum
2011-12-20

Så ansöker du
Vi ser fram emot din ansökan med CV och följebrev. Vänligen notera att sista ansökningsdag är 15 januari men tjänsten kan komma att tillsättas innan dess så var snabb med din ansökan! I denna rekrytering samarbetar vi med Komet. Frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Kristofer Zidén på tel. 020-252600.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristofer Zidén, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
1110405

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: