Receptionist och Community Host till A House Östermalm
Middlepoint AB / Receptionistjobb / Stockholm
2023-11-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist och Community Host till A House Östermalm" (publicerad 2023-11-13) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Middlepoint AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Täby eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-11-10Om tjänstenMiddlepoint söker nu en driven och engagerad receptionist till kreativa A house Ark på Östermalm i Stockholm. Som receptionist och community host på detta coola uppdrag får du jobba i en snabb, social och kreativ miljö där du får möjlighet till utveckling och självständigt arbete. I rollen som Receptionist och Community Host är du den första personen som medlemmar och besökare möter när de kliver innanför dörrarna på A house Ark.
Teamet som du kommer ingå i är vår destinations knutpunkt, vilka spelar en stor roll i att facilitera samarbeten mellan samtliga medlemmar på A house Ark. Att dela på resurser och kompetens är A och O i huset, vilket du kommer att vara en viktig del i att möjliggöra. Tillsammans med ditt team bidrar du till att skapa mervärden för medlemmar och besökare genom olika medlemsaktiviteter. Denna, likt alla roller på A house, behöver våga utveckla och utmana traditionella sätt att göra saker på. Att våga initiera och agera på förändring så att vi hela tiden är relevanta och trogna vår gemensamma vision. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Ansiktet utåt! Vara konstant på topp och tillgänglig för våra kunder med ett varmt och personligt bemötande
• Telefon och mail
• Ansvara för medlemsfrukostar och AWs tillsammans med Community Managern
• Onboarda och offboarda medlemmar
• Kontakt med leverantörer
• Administrativa uppgifter
• Posthantering samt bud
• Bokningar, beställningar och inköp
• Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare
• Hålla mat- och dryckeskylar påfyllda samt underhåll av kiosk
• Ansvara för konferensrum samt ronderingar
Vem är du?
Som mötesplats lägger vi stor vikt vid relationsskapande och personligt bemötande - därför är det avgörande att du trivs i och får energi av sociala sammanhang.
• Servicestjärna som brinner för det personliga mötet
• Proaktiv, lösningsorienterad med skinn på näsan
• Energisk, driven och ambitiös
• Strukturerad multitasker som gärna checkar av att göra-listor
• Talar flytande svenska och mycket god engelska
• Erfarenhet av att jobba med service samt jobbat i Office-paketet
Anställningen
Anställningsform: Tillsvidareanställning med en inledande visstidsanställning om sex månader.
Sysselsättningsgrad: 100% heltid
Start: December 2023
Arbetstider: måndag-fredag kontorstider
Lön: Enligt avtal
Avtal: Kollektivavtal
Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001) och är ett helägt dotterbolag till Coor -
www.coor.com (
http://www.coor.com/)Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi... (
http://instagram.com/middlepointab)Vännerna på Middlepoint!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Middlepoint AB (org.nr 556789-6864),
http://middlepoint.se/ Arbetsplats Middlepoint
Jobbnummer 8254492
Observera att sista ansökningsdag har passerat.