Receptionist/konferensvärdinna till företag inom kommunikation o

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du den vi söker?

Inhouse söker nu en ansvarsfull, engagerad och motiverad person inom konferens och reception för uppdrag hos vår kund som är verksam inom kommunikation. Vi söker dig som är trygg i din serviceroll vill fortsätta utvecklas inom reception och konferens!

Publiceringsdatum
2016-12-19

Dina arbetsuppgifter
Denna funktion som receptionist och konferensvärdinna är en av koncernens viktigaste komponenter eftersom du kommer vara ansiktet utåt. Du kommer spela en nyckelroll när det gäller både intern och extern kontakt med kunder, leverantörer och medarbetare. Eftersom du kommer vara den första kontakten ansvarar du för att ge ett bestående positivt intryck och god service.
Vidare kommer du även att ansvara för att hantera företagets telefonväxel samt diverse administrativa uppgifter som bud-och posthantering.
Att ta hand om konferensavdelningarna är en central del av din roll. Du kommer hjälpa dina medarbetare med konferensrumsbokningar, samt ansvara för att lokalerna ser representativa ut och att är fullt utrustade. Du kommer även koordinera luncher, fika och kaffe i samband med konferenser och möten.

Profil
I denna typ av serviceroll är det viktigt att du själv är positiv, prestigelös och professionell! Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd samt där du ser vad som behöver göras och arbetar noggrant.
Några års erfarenhet från ett serviceyrke är ett krav och vi ser också att du känner dig bekväm med Office paketet.
Är du intresserad av att hitta ett uppdrag som får dig att växa såväl som person som i din yrkesroll, kan detta vara rätt uppdrag för dig!

Om företaget
Vår kund är en ledande aktör inom marknad och kommunikation.

Övrig information
Arbetstiderna är måndag-fredag mellan klockan 08:00-17:00.
Uppdraget beräknas starta i februari och vi kommer att träffa kandidater löpande. Sista ansökningsdag är 13 januari.
Vid frågor kontakta Malin Söderberg på malin.soderberg@inhouse.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-13
Ange följande referens när du ansöker: 1872
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Söderberg malin.soderberg@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Jobbnummer
3221314

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: