Receptionist/konferensvärdinna till företag inom kommunikation o
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du den vi söker?
Inhouse söker nu en ansvarsfull, engagerad och motiverad person inom konferens och reception för uppdrag hos vår kund som är verksam inom kommunikation. Vi söker dig som är trygg i din serviceroll vill fortsätta utvecklas inom reception och konferens!
Publiceringsdatum2016-12-19Dina arbetsuppgifterDenna funktion som receptionist och konferensvärdinna är en av koncernens viktigaste komponenter eftersom du kommer vara ansiktet utåt. Du kommer spela en nyckelroll när det gäller både intern och extern kontakt med kunder, leverantörer och medarbetare. Eftersom du kommer vara den första kontakten ansvarar du för att ge ett bestående positivt intryck och god service.
Vidare kommer du även att ansvara för att hantera företagets telefonväxel samt diverse administrativa uppgifter som bud-och posthantering.
Att ta hand om konferensavdelningarna är en central del av din roll. Du kommer hjälpa dina medarbetare med konferensrumsbokningar, samt ansvara för att lokalerna ser representativa ut och att är fullt utrustade. Du kommer även koordinera luncher, fika och kaffe i samband med konferenser och möten.
ProfilI denna typ av serviceroll är det viktigt att du själv är positiv, prestigelös och professionell! Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd samt där du ser vad som behöver göras och arbetar noggrant.
Några års erfarenhet från ett serviceyrke är ett krav och vi ser också att du känner dig bekväm med Office paketet.
Är du intresserad av att hitta ett uppdrag som får dig att växa såväl som person som i din yrkesroll, kan detta vara rätt uppdrag för dig!
Om företagetVår kund är en ledande aktör inom marknad och kommunikation.
Övrig informationArbetstiderna är måndag-fredag mellan klockan 08:00-17:00.
Uppdraget beräknas starta i februari och vi kommer att träffa kandidater löpande. Sista ansökningsdag är 13 januari.
Vid frågor kontakta Malin Söderberg på
malin.soderberg@inhouse.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-13
Ange följande referens när du ansöker: 1872
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Söderberg
malin.soderberg@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Jobbnummer 3221314
Observera att sista ansökningsdag har passerat.