Receptionist/Ekonomiassistent till marknadsledande organisation
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Gillar du variation i din vardag och söker ett serviceinriktat arbete? Har du dessutom en administrativ ådra med intresse för ekonomi? Då är det kanske just dig vi söker till vår kund.
Om jobbet
I rollen som Receptionist/Ekonomiassistent kommer du att vara företagets ansikte utåt och på ett serviceinriktat sätt se till att personalen på företaget har de verktyg som krävs för att utföra ett gott arbete. Din vardag kommer att innefatta att välkomna besökare, hantera enklare administration, sköta beställningar av kontorsmaterial, matbeställningar och servering samt se till att allmänna ytorna är representativa.
I denna roll förekommer även enklare ekonomirelaterade arbetsuppgifter som exempelvis registrering av bokföring, hantera reseräkningar samt att registrera enklare leverantörsfakturor.
I din roll som Receptionist / Ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta emot samtal och välkomna besökare
• Ta emot post och bud
• Matbeställningar och konferensrumsbokningar samt tillhörande arbetsuppgifter
• Enklare ekonomirelaterade uppgifter
• Övrig kontorsadministration
Om dig
Detta är arbetet för dig som vill ha en framträdande roll där mångas ögon riktas mot dig, samt där din sociala kompetens och positiva inställning kommer att komma väl till pass. Din struktur och problemlösningsförmåga gör att du arbetar självgående och styr upp när problem uppstår. Ingen arbetsuppgift är för dig oviktig och du kan ta egna initiativ. Här har du en roll där ditt glada sätt, din flexibilitet och din prestigelöshet kommer att göra att du når framgång.
Viktigt för tjänsten är:
• Du har ett genuint intresse för service
• Du är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska
• Du har en administrativ ådra samt ett intresse för ekonomi
• Du är social samt har en glad och positiv inställning
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som Receptionist/Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med start i mitten av Augusti. Till att börja med är uppdraget på 12 månader, för rätt person finns chans till anställning hos vår kund. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Anders Lindén på tel:08-100 500
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel:08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Receptionist, Service, Adecco, kontorsassistent, Stockholm, Kontor, Telefonist, Internservice, Ekonomi , Kundreskontra , Leverantörsreskontra
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2019-05-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-14
Ange följande referens när du ansöker: ref-30104
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnders Lindén 0859898383
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4814930
Observera att sista ansökningsdag har passerat.