Receptionist/administratör till Synoptik och Smarteyes (deltid)

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Som receptionist/administratör på Synoptik och Smarteyes (deltid, 80%) kommer du att vara ansiktet utåt för vårt servicekontor. Du blir en central del av vårt team och kommer att välkomna och ta emot externa besökare och gäster samt ge administrativ och praktisk support vid utbildningar och möten. Du kommer att arbeta i en dynamisk och serviceinriktad miljö på plats på servicekontoret. Arbetstiderna varierar och är förlagda måndag - torsdag. Detta är ett konusltuppdrag på deltid med start mitten av augusti 2024 och planeras att pågå fram till sista december 2024 med chans till förlängning.

I din roll som receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära

• Välkomna och ta emot externa besökare och gäster
• Administrera och ge praktisk support vid utbildningar och möten, inklusive bokning av lunch/middag, servering av frukost och fika, samt förberedelse av lokalen och teknik
• Bokning av resor och boende, inklusive att stämma av allergier och preferenser
• Säkerställa en god fysisk kontorsmiljö och ordning i konferenslokaler och övriga kontorsytor
• Inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
• Hantering av behörigheter för nyanställda och de som byter tjänster internt
• Administrativt stöd till HR-avdelningen och nära samarbete med vår utbildningsansvarig
• Administrativ support och underhåll av intranätet och teamsgrupper
• Kontaktperson för Egencia, leverantör för profilkläder och städning samt andra relevanta leverantörer

Under utbildningsdagar är du tillgänglig och första kontakt för våra interna och externa föreläsare. Arbetstiden varierar då vissa utbildningar startar kl 08.00 och vissa avslutas kl 18.30.

Om dig

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från serviceyrken och har en god administrativ förmåga. Du uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska. Du är en social nätverkare med ett öga för detaljer och gillar att ge det "lilla extra". Som person är du flexibel, gillar att vara en del av ett team, äger din egen framgång, visar omtanke, ser det enkla i det komplexa och har en passion för service.

Viktigt för tjänsten är

Tidigare erfarenhet från serviceyrke

God administrativ förmåga

Goda kunskaper i svenska och engelska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Synoptik och Smarteyes

Synoptik och Smarteyes är två av Sveriges ledande optikkedjor som erbjuder ett brett utbud av glasögon, kontaktlinser och optiktjänster. Vi strävar efter att ge våra kunder den bästa servicen och upplevelsen. På vårt servicekontor arbetar vi för att stödja våra butiker och säkerställa att de har allt de behöver för att ge våra kunder den bästa möjliga servicen.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maria von Schantz via Adecco 010 - 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionist, Service, Administration, Optik, Synoptik, Smarteyes, Stockholm, Adecco

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-45843".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Maria von Schantz

Jobbnummer
8739044

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: