Receptionist/Administrativ assistent till Risk Managementbolag

Amga AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, försäljning, bank & finans och försäkring. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.

Vi söker nu en prestigelös och ansvarstagande Receptionist/Administrativ assistent till ett världsledande bolag inom risk managementtjänster, försäkrings- och återförsäkringsförmedling, human resources-lösningar och outsourcing.

Företaget är beläget i Stockholm City, Östermalm, med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet.

Om Tjänsten

Du kommer att få en ansvarsroll inom bolagets område Office Management där du bland annat att ta emot och välkomna besökare, svara i telefon, förbereda konferensrum inför möten och se till att hela kontoret ser representativt ut.

Utöver ansvaret i receptionen så har du många administrativa arbetsuppgifter. Du är bl.a inköpsansvarig av kontorsmaterial, du ansvarar för att göra passer-taggar, visitkort, utlämning av nycklar, administrera avslutande anställningar, ansvarig för att beställa catering till möten och duka inför dessa luncher, beställa blommor och tårtor för speciella tillfällen samt se över tidningsprenumerationer osv.

Vidare är du behjälplig där det behövs med bland annat administrativt arbete som resebokningar, reseräkningar, ta fram deltagarlistor, skicka paket/bud, kopiering/scanning och inbindning av presentationer bland annat.

Du kommer också vara behjälplig vid olika event som företaget anordnar. Det är viktigt att du alltid är redo att serva både intern personal och kunder på bästa sätt. Att du har ett trevligt bemötande och vårdad klädsel ser vi som en självklarhet och vill att du ska trivas med i ditt arbete. 

I din nya tjänst blir du del av en modern, dynamisk och internationell organisation där kommer få en ansvarsfull roll.

Publiceringsdatum
2016-02-09

Kvalifikationer
Du har erfarenhet av receptionistyrket eller annat serviceyrke där du trivs i att arbeta och skapa en positiv atmosfär. Att fokusera på kunden i stora som små ärenden är du van vid och är professionell i ditt kundmötande.

Du har högt engagemang och närvaro samtidigt som du uppskattar när dina uppgifter är varierande. Du finner ett driv i att ge bästa möjliga service. Vi söker dig som

• är lyhörd, flexibel och utåtriktad

• är lösningsorienterad, prestigelös och gillar att arbeta i grupp

• du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift

• branschvana inom försäkring är meriterande 

Då företaget verkar i en internationell miljö så talar och skriver du svenska och engelska obehindrat.

Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling, trivs med ansvar under frihet och värdesätter att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter. 

Om bolaget

Bolaget är ett av Sveriges ledande företag inom riskhantering för företag och organisationer genom risk managementtjänster, försäkrings- och återförsäkrings-förmedling samt rådgivning och outsourcing inom Human Resources.

Bolaget är en del av en större koncern som är världsledande inom sitt område med ca 65 000 medarbetare över hela världen. I Sverige har bolaget ca 300 anställda fördelat på 3 orter. 

Tillsättning är omgående och tjänsten är heltid, tillsvidare. Denna tjänst är inom ramen för vår konsultverksamhet.

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 29/2 - 2016, så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alexander Magnusson 08-551 118 71

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Adress
AMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2660510

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: