Receptionist - Huvudkontoret, Skara
Jula AB / Receptionistjobb / Skara
2012-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist - Huvudkontoret, Skara" (publicerad 2013-09-04) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Skara,
Götene,
Lidköping,
Falköping,
Skövde eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jula AB i Skara,
Falköping,
Skövde,
Mariestad,
Trollhättan eller i
hela Sverige Jula AB är ett lönsamt detaljhandelsföretag som säljer prisvärda produkter för hemmafixare och proffs. Just nu har vi 51 varuhus i Sverige och Norge och Polen.
Vår arbetsplats präglas av entreprenörsanda och att vara i ständig utveckling. Våra ledord är nyfikenhet, engagemang och ärlighet och att gå rakt på mål. Omsättningen 2010 var 3,2 miljarder kr och vi sysselsätter ca 1 700 personer.
Receptionist
Vi söker för omgående anställning en receptionist med hög servicekänsla!
Uppgifter:
Som receptionist kommer din huvudsakliga uppgift vara att sköta receptionen och växeln vilket innebär att ta emot besökare samt inkommande samtal. Du arbetar också med posthantering, resebokningar samt förberedelser inför konferenser mm.
Bakgrund:
Som person älskar du service! Du är en person med god initiativförmåga, är social och prestigelös och trivs i rollen att hjälpa och underlätta för andra.
Du ska ha minst ett års erfarenhet av arbete i reception, är det en kontorsreception är det meriterande. Du ska prata flytande engelska samt ha goda kunskaper i Officepaketet. Du är van att hantera flera uppgifter samtidigt och prioritera i stressade situationer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 100%
Kontaktperson: Anders Ståhl, Kundtjänstchef och Lisa Hektor, HR - specialist tel. (vxl) 0511-246 00
Publiceringsdatum2012-04-12Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJULA AB
AdressJULA AB
Box 363
53224 Skara
Jobbnummer 1212789
Observera att sista ansökningsdag har passerat.