Receptionist - ekonomiassistent till Eitech GBG

Vega HR AB / Receptionistjobb / Göteborg
2016-09-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist - ekonomiassistent till Eitech GBG" (publicerad 2016-12-23) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vega HR AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

För vår uppdragsgivare söker vi omgående en inspirerande och positiv receptionist/ekonomiassistent som älskar att leverera service med kvalitet. Tjänsten är på deltid, tre dagar i veckan och du arbetar som konsult för Vega HR.

OM EITECH:
Eitech har sedan starten 1994, då som El & Industrimontage Svenska AB, tagit steg för steg i sin utvecklingskurva och är idag ett av Sveriges ledande elteknikföretag. 2016 bildades det nya varumärket Eitech vars affärsidé och vision är att skapas en bättre värld genom integration av hållbara lösningar inom Automation, Infrateknik, Installation, Power samt Service. Verksamheten bedrivs genom ett antal bolag och man levererar allt från kompletta projekt och helhetslösningar till löpande servicetjänster för framgångsrika uppdragsgivare inom bygg- och offentlig sektor, industri, infrastruktur, energi samt miljö. Bland större byggprojekt där koncernens olika bolag varit delaktiga i kan nämnas; Södra Länken, Citytunneln, Tele2-arena, Mall Of Scandinavia och Partille centrum. Eitechkoncernen växer och idag arbetar drygt 1 200 engagerade medarbetare från kontor i Malmö i söder till Kiruna i norr. Koncernens omsättning 2015 var ca 2,2 miljarder svenska kronor. Mer information om Eitech finner du på www.eitech.se

DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER:
Du får en ansvarsfull tjänst med varierande arbetsuppgifter och du kommer fungera som spindeln i nätet.

• Leverera service av högsta kvalitet till medarbetare, kunder och leverantörer.
• Ekonomiuppgifter såsom fakturering och hantera tidsedlar.
• Sköta företagets telefonväxel.
• Medverka i marknadsaktiviteter, eventprojekt och hjälpa till med utskick/information.

DINA EGENSKAPER:
Du tycker om att vara företagets ansikte och ambassadör för god service. Du gillar högt tempo och att det händer saker runt omkring dig som du kan påverka till det bättre. Du är en extremt bra relationsbyggare, snabb, kvicktänkt och älskar att hjälpa andra. Du är lösningsorienterad och släpper aldrig en lös tråd. Att ha känsla för god service är A och O. Du inger stort förtroende och kan kommunicera på alla nivåer och i alla kanaler. Du skall vara prestigelös och oerhört lätt att samarbeta med. Du är nyfiken och tycker det är roligt att skapa värde.

DINA KVALIFIKATIONER:
Du bör ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller inom andra serviceyrken. Du har telefon- och datorvana och din utbildning är minst eftergymnasial där service, ekonomi har varit dina bästa ämnen. Du är duktig på att bygga långsiktiga relationer och kan uppvisa goda referenser. Du är en god kommunikatör samt ha lätt att uttrycka dig i tal och skrift på svenska.

VAD KAN FÖRETAGET ERBJUDA DIG?
Med affärsfilosofin ? att skapa värde för kunden ? vill man bygga långsiktighet, partnerskap och ömsesidigt förtroende och tillsammans med engagerade och innovativa medarbetare, som till stora delar även är delägare, vill man uppfattas som affärsmässiga, engagerade och kompetenta. Kvalitet och omtanke ska genomsyra allt man gör.
Du kommer till ett utvecklande arbete hos en attraktiv arbetsgivare där lösningsorienterande samarbete prioriteras. Du kommer få samarbeta med erfarna medarbetare och ha tillgång ett nytt modernt kontor med goda kommunikationsmöjligheter. Tjänsten är en konsultuthyrning på 60%deltid som kan tillträdas omgående.

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Tjänsten innebär 60% deltid och tre arbetsdagar i veckan.

Publiceringsdatum
2016-09-27

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-10
Ansök redan idag via Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Vi arbetar med löpande urval!
Ange följande referens när du ansöker: Receptionist - ekonomiassisten

Kontakt
Anette Norling, Rekryteringskonsult 031-7017710 (Växel) 0706-28 66 60 anette.norling@vegahr.se

Företag
Vega HR AB

Adress
Vega HR AB
Box 9209
40095 Göteborg

Kontorsadress
Varpmossevägen 6
Göteborg

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7017710
E-postadress: info@vegahr.se

Jobbnummer
3070111

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vega HR AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vega HR AB: