Real Time Manager till Telenor på Webhelp Nordic i Umeå

Webhelp Nordic / Ekonomichefsjobb / Ospecificerad arbetsort
2018-09-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Real Time Manager till Telenor på Webhelp Nordic i Umeå" (publicerad 2018-09-14) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Ospecificerad arbetsort

Vill du i rollen som Real Time Manager ta ansvar för att i realtid hantera det dagliga flödet av samtal och andra administrativa ärenden på det mest optimala sättet?
Vi söker nu dig som vill anta en roll som Real Time Manager för Telenor på Webhelp Nordic i Umeå.

Publiceringsdatum
2018-09-04

Dina arbetsuppgifter

Webhelp Nordic utökar nu med en Real Time Manager till vårt uppdrag inom telecom och media. Där arbetar vi med att ge uppdragsgivarens kunder den bästa möjliga servicen via telefon, mail och sociala medier.

Som Real Time Manager analyserar och proaktivt planerar du dagen utifrån de förändringar som sker i uppdraget med målet att på ett, för Webhelp Nordic optimalt och effektivt sätt, säkra avtalade service levels. Det innebär bl.a. att du hanterar frågeställningar som är kopplade till bemanningsschemat, ärendevolymer och aktuella händelser.
Du kommer arbeta brett med många kontaktytor, bl.a. med advisors, Team Managers och kund.

Utöver att säkerställa kraven på servicenivåer har du också förståelse för andra viktiga nyckeltal som är kopplat till att leverera kundservice i världsklass!
Du kommer rapportera till uppdragets Work Force Manager.
Arbetsuppgifter: Att i realtid fördela arbetsuppgifter på ett optimalt sätt samt säkerställa att de utförs. Att kontrollera att advisors använder rätt Other Status och följer sitt schema. Att säkerställa, för aktuell tidpunkt, en optimal bemanning Att ha tät dialog med teamledare om bemanning och uppföljning Att ta emot sjukanmälningar Att hantera schemafrågor från medarbetare kring bl. a frånvaro, ledigheter och ändringar Att proaktivt vidareutveckla processer och rutiner relaterade till rollen Att följa krisplansrutin vid krissituationer Att dokumentera vad som händer under varje arbetspass Att anmäla oplanerade volymökningar internt och externt enligt rutin samt optimera bemanningen och schemat under dagen och på innevarande schema framåt i tiden för att bemöta dessa på bästa sätt
Din Profil: Gymnasiekompetens med minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A och Engelska A. Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga. Goda kunskaper i Excel och MS Office. Du har lätt för problemanalys.
Du har lätt för planering och organisering.

Vi tror att du som söker tjänsten är: Resultatinriktad Initiativrik Beslutsam Flexibel Självständig
Meriterande är: COPC kännedom
Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Webhelp finns i mer än 26 länder med över 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250%. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Norrköping och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

Webhelps Värdeord
Värdeorden Integrity, Commitment, Unity, Recognition, WOW beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver även hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om jobbet

Region
Umeå

Lön / Förmåner
Lön enligt överenskommelse
Friskvårds- och massagebidrag

Arbetstider/ Varaktighet
Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: vardagar 8:00-21:00, helger 09:00-21:00
Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning
Tillsättning sker enligt överenskommelse
Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer hålls löpande!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
100%
Enligt ö.k

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rekrytering recruitment@nordic.webhelp.com +46 8 5010 4000

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Ospecifierad
60233 Norrköping

Kontorsadress
Ospecifierad

Jobbnummer
4327007

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: