Quality Manager

Stockholm, Stockholm / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm

Teleperformance Nordic

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Quality Manager

Brinner du för kvalitetssäkring? Vill du driva och utveckla Teleperformance Stockholms kvalitetsarbete samt coacha kvalitetsteamet till att bli ett team som arbetar framgångsrikt och proaktivt?

Då är du kanske vår nya Quality Manager (QM) som kommer att arbeta övergripande mot alla projekt förutom vårat tekniska projekt. Du kommer att arbetsleda kvalitetsteamet, utgöra support internt och externt och proaktivt driva kvalitetsfrågor inom projekten. Du är ansvarig för att kvalitetsfrågor drivs i rätt riktning och för att öka effektiviteten samt höja kvaliteten.

Du ansvarar t.ex. för:

Implementering av interna kvalitetsprocesser

Säkerställa att vi arbetar enligt Teleperformance kvalitetsprocesser

Kvalitetsanalyser på respektive projekt

Presentationer mot kund

Att kvalitetsarbetet drivs i linje med kundavtalen

Att supportera projekten med data, information och rapportering i syfte att förbättra kvalitén till slutkund

Delta i kalibreringar med kund

Initierar och deltar i rekryteringar

Att arbeta proaktivt med nya angreppssätt för att förbättra projektens resultat

För att lyckas med ovanstående arbetsuppgifter tror vi att du har arbetat med kvalitetsuppföljning och kvalitetsförbättring i contact centerbranschen. Du har ett proaktivt förhållningssätt, god initiativförmåga, är analytisk och trivs med att arbeta självständigt. Det är meriterande om du har arbetat i en ledande/coachande roll samt är mycket viktigt att du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Du har mycket goda kunskaper i excel och är bekväm med att arbeta i makro och pivotabeller.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så välkommen att skicka in din ansökan redan idag, Vill vi ha din ansökan senast 17 april.

Frågor: Louise Hamilton, rekryterare louise.hamilton@se.teleperformance.com

Publiceringsdatum
2014-04-03

Arbetstider och omfattning
100 % tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-11
Ange följande referens när du ansöker: 2014/62
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Stockholm, Stockholm

Adress
Stockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Jobbnummer
1829957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm, Stockholm: