Quality Engineer - Customer Liaison

Proffice Sverige AB / Logistikjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Proffice is now searching for a Quality Engineer - Customer Liaison within the automotive industry.
Key roles and responsibilities will include the following:
• Ensure that continues improvement is made in Production Quality Deliverables
• Ensure that customer and internal identified quality problems are resolved
• Prepare necessary corrective/preventive actions, follow up, verify and release corrective actions
• Ensure all activities are performed using standards and specific customer requirements
• Evaluate results of customer product audits and providing of feedback to the organization (e.g. production, engineering etc)
• Support customer regarding corrective and preventative actions
• Analyze parts returned through warranty system together with the responsible Engineer
• Initiate customer response and action plans
Suitable candidates will have experience or be able to demonstrate the following:
• Ability to cooperate with people at different levels inside and outside the company and interact with team to reach team goals and business objectives
• Ability to empower others to achieve results through motivation, recognition and performance feedback
• Ability to express information in a manner appropriate to different levels of people and to lead negotiations
• Ability to recognise and respond to customer expectations with sense of urgency and even increase expectations. Put customer satisfaction first.
• Use initiative to take necessary action in timely manner to meet customer demands
• Ability to take full responsibility for decisions and remain calm under pressure
• Ability to identify and eliminate health, safety, and environmental hazards at work.
Candidates should have an engineering degree or equivalent and 3 years related experience
Fluent in english
Experienced, organized and driven.

Publiceringsdatum
2010-09-08

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-09-17
Upplysningar lämnas av:
Liovic, Gina
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Liovic, Gina

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
728276

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: