Projektkoordinator / Leveransansvarig / Delivery Manager

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjnsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om fretaget:

Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och för världen närmare deras kunder.


Publiceringsdatum
2022-03-04

Dina arbetsuppgifter
I rollen som internt kallas för Delivery Manager samordnar och koordinerar du leveranserna mot internationella kunder. Du följer ordrar och hanterar avvikelser som uppstår. Detta är en koordinerande roll där du ansvarar för att uppdatera berörda parter och säkerställa att leveranser levereras. Du har daglig kontakt med flera olika parter, där du förutom kundkontakt har dialog med den interna säljavdelningen, leverantörer och underleverantörer. Du tillhör en grupp på ca 20 medarbetare, där du blir en del av gruppen i Göteborg.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har tidigare arbetslivserfarenhet av internationella leveranser
• Du har god datorvana och erfarenhet av Microsoft Office-paketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande med eftergymnasial utbildning inom relevant område
Vi tror att du som söker tjänsten är en person med ett tekniskt intresse som trivs i en roll där du får ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Att ta egna initiativ och bidra till att skapa resultat ser du som motiverande. För att trivas i rollen ser vi att du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard samt lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. Avslutningsvis tror vi att du har en lösningsfokuserad inställning samt ser möjligheter i förändringar.

vrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Sökord: Order, leveransansvarig, kundservice, support, koordinator, kund, kunddialog, kundkoordinator, telekom, teknik, heltid, konsult, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanstllning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Josefin Sundqvist
josefin.sundqvist@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6403509

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: