Projektassistent
Institutet För Kvalitetsindikatorer I Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Institutet För Kvalitetsindikatorer I Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Vallentuna eller i
hela Sverige Företaget
Institutet för kvalitetsindikatorer har sin verksamhet med kontor i Sisjön i Göteborg. Allt sedan starten har en medveten satsning gjorts på ett fåtal nyckelpersoner, som vid behov kompletteras av extrapersonal. I nuläget har bolaget cirka 25 fastanställda, varav sju arbetar som projektassistenter. Verksamheten är främst inriktad på att följa upp kvaliteten inom vård och omsorg med hjälp av kvantitativa och kvalitativa undersökningar. Våra uppdragsgivare är landsting, kommuner, myndigheter och frivilligorganisationer över hela Sverige. Företaget är kvalitetscertifierat i enlighet med ISO 9001.
Tjänsten
Vi söker nu ytterligare en person till vår grupp av duktiga projektassistenter som avlastar projektledarna med det administrativa arbetet. Innehållet i tjänsten kan komma att variera beroende på de inkommande projektens karaktär men inledningsvis kommer du främst att arbeta med mätningar som samlar in data via telefonintervjuer. Arbetet ställer stora krav på noggrannhet och administrativa färdigheter. Stor del av arbetet sker i Excel så du behöver vara väl bekant med detta program. Har du även kunskaper i SPSS är detta meriterande. Då arbetet ofta omfattar korrektur och kodning av olika slag är det av största vikt att du behärskar det svenska språket vad gäller tal, skrift och förståelse. Även engelska är meriterande då detta språk kan komma att användas i kontakt med medarbetare och kontaktpersoner.
Vi tror att du har ett strukturerat och drivet arbetssätt samt ett välutvecklat sinne för ordning och reda. Eftersom tempot hos oss ofta är högt är det bra om du kan koordinera och planera så att arbetet flyter på inom flera olika områden samtidigt. Erfarenhet av administrativt arbete är meriterande, speciellt om du har erfarenhet av kvantitativ datainsamling från privat eller offentlig verksamhet. Det är ett extra plus om du har erfarenhet av att arbeta med telefonundersökningar/intervjuer samt har erfarenhet av att arbetsleda och coacha andra i arbetet.
Eftersom arbetsplatsen är liten kommer stor vikt att läggas vid att du som person passar in och kommer överens med övriga medarbetare. En positiv inställning till arbetet, flexibilitet och ödmjukhet är centralt för att trivas hos oss. Vi erbjuder en liten arbetsplats med korta beslutsvägar där rätt person har stora möjligheter att påverka och ta eget ansvar.
Publiceringsdatum2013-10-01Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• God datorvana
• Goda kunskaper i Excel
• Behärska svenska i tal, skrift samt förståelse
Önskvärda meriter
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Erfarenhet av telefonundersökningar/intervjuer
• Erfarenhet av arbetsledning
• Erfarenhet av kvantitativ datainsamling
• Grundläggande kunskaper i engelska språket
• Kunskaper i SPSS
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor om tjänsten besvaras via e-post,
rekrytering@indikator.orgVi har dessvärre ingen möjlighet att besvara frågor via telefon.
Så ansöker duVi tar endast emot ansökningar via formuläret på vår hemsida:
www.indikator.org/ansokanUrval kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan omgående. Sista ansökningsdag är 2013-10-13
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat tom 31 maj 2014 med möjlighet till förlängning. Tillträde snarast/enligt överenskommelse.
ErsättningFast lön
Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-10-13
Ansökan tas endast emot via ett formulär på vår hemsida:
www.indikator.org/ansokanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagINSTITUTET FÖR KVALITETSINDIKATORER I GÖTEBORG AB
AdressINSTITUTET FÖR KVALITETSINDIKATORER I GÖTEBORG AB
BOX 9129
40093 GÖTEBORG
KontorsadressDatavägen 10 D
GÖTEBORG
Jobbnummer 1666457
Observera att sista ansökningsdag har passerat.