Projektadministratör till växande familjeföretag!
Employ Professional Services Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Employ Professional Services Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Tyresö,
Vallentuna eller i
hela Sverige Projektadministratör till växande familjeföretag!:
Employ PSS AB grundades 2008 och är ett konsultbolag för interim uppdrag inom service, IT, administration, ekonomi, marknad och sälj. Våra tjänster omfattar uppdrag med hög IT-kompetens. Employ skapar bättre lönsamhet för sina kunder genom att de konsulter man skickar kan arbeta från minut ett. Vi erbjuder flexibla lösningar till företag som vill hitta kompetent personal för såväl fasta tjänster som tillfälliga uppdrag. Vår filosofi utgör personalen som är företagets viktigaste resurs och är därför noggrant utvald för att passa in hos oss och överensstämma med vår målsättning. Som konsult hos oss sker arbetet tillsammans med drivna, engagerade kollegor i en kreativ arbetsmiljö.
Vi söker nu på uppdrag av kund en Projektadministratör på heltid till huvudkontoret i Bromma/ Stockholm, med tillsättning snarast eller enligt avtal.
Employs kund är ett Transportföretag som arbetar med mervärdestjänster som avlastar sina uppdragsgivares egna organisationer. De är ett nischföretag inom speciallogistik. De tjänster som företaget erbjuder är att transportera, hantera och förvara ömtåligt värdefullt gods. De finns belägna i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn.
Tjänstebeskrivning:
Du kommer att arbeta med redan befintliga kunder och deras beställningar av installationer inom medicinteknik. Som projektadministratör är du ansvarig för att all information når rätt personer, att produkter levereras i tid, att personal är på plats, detta gör du inne från huvudkontoret. Tjänsten kräver att du har ett gott planeringssinne och att du tar administration på stort allvar och förstår vikten av struktur i ditt arbete. Projekten består av mestadels teknik och installation så erfarenhet eller intresse av teknik är meriterande för tjänsten, men ej ett krav. Det kommer tillfällen då du driver på projekten även utanför kontoret, vi ser gärna därför att du är en pedagogisk servicemänniska med fokus på leverans. Projekten som ska drivas och förvaltas av en ny medarbetare kommer att innefatta de större beställningarna till kunder, vilket kräver ett stort engagemang från dig.
Vem är du?
Du är en koordinator ut i fingerspetsarna, du drivs av att hitta lösningar för att effektivisera ett befintligt system. Du vill ha ett utvecklande arbete där du har möjlighet till att utforma din tjänst åt det håll du tycker kan gynna verksamheten. Du är en nytänkande, kreativ problemlösare med administrativa kvalitéer. Har ett ordningssinne och det kommer naturligt för dig att dokumentera det du gör i projekten för att kunna rapportera till närmsta chef som i detta fall är VD.
Du har ett driv och initiativförmåga till nya projekt, du levererar nya fräscha arbetssätt och metoder för att få bolaget att växa och effektiviseras. Du är en teamplayer med erfarenhet av större projekt och administration. Vi ser gärna att du har minst gymnasiekompetens och 2-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är flytande i tal och skrift, både i engelska och svenska då koncernspråket är Engelska och många kunder är utländska.
Lät detta som något för dig, vill du få förtroendet till att utforma en ny tjänst på en spännande arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget? Sök då tjänsten redan nu på
www.employ.sePubliceringsdatum2010-09-13ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-27
Ange följande referens när du ansöker: EM201009MT
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktUlf Greste, 08 410 697 20
FöretagEmploy Professional Services Sweden AB
AdressEmploy Professional Services Sweden AB
Sturegatan 46
11436 Stockholm
Jobbnummer 731044
Observera att sista ansökningsdag har passerat.