Projektadministratör med bank erfarenhet
Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Södertälje,
Nykvarn,
Botkyrka,
Järfälla,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av IT- Projektadministration inom bank? Söker du nya spännande uppdrag? Då har vi jobbet för dig!
Du kommer att dokumentera, samordna och följa upp olika projekt. Du kommer även skapa instruktioner samt mallar, koordinera uppgifter, förbereda inför möten och diverse varierande administration.
Du bör ha några års erfarenhet av följande:
• Dokumenterat erfarenhet från projektadministration
• ?Goda kunskaper i Microsoft Office program, t.ex god EXCEL-vana
• Erfarenhet av projektstyrningsmodeller som t.ex PPS, PROPS, PEJL
• Arbetat inom bank
• Erfarenhet av projektkoordinering
Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.
Uppdragstiden är heltid under perioden 2015-10-01 t.o.m 2016-03-31 med möjlighet till förlängning
Din Profil:
För att lyckas i denna roll måste du vara en duktig administratör, ha ett starkt sinne för ordning och struktur samt trivas med att skapa nya relationer. Du är van vid att arbeta självständigt och har ett inre driv.
Vi tror även att:
• Du har relevant universitetsutbildning
• Du har dessutom god datavana med goda kunskaper i Microsoft Office.
• Du har ett strukturerat arbetssätt och kan effektivt driva arbetet framåt.
• Du talar och skriver engelska och svenska obehindrat.
Din ansökan:
Ansök så snart som möjligt, men senast den 30 September via vår CV databas på
www.jobquest.se . Då tjänsten ska tillsättas omgående, kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten, kan du kontakta oss på e-post
kontakt@jobquest.seDin ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan en arbetsintervju är aktuellt)
Som konsult på JobQuest erbjuds du:
Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens avtal
Dedikerad konsultchef: Som anställd på JobQuest får du en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig utvecklas i din yrkesroll samt säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Om Jobquest:
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat. Vår målsättning är att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Just därför är det så viktigt för oss att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat. JobQuest följer självklart de gällande kollektivavtalen inom Almega Bemanningsföretagen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Möjlighet till förlängning
Publiceringsdatum2015-09-08ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-30
Ange följande referens när du ansöker: 10292
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJobQuest
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Mörbyvägen 1
15535 Nykvarn
KontorsadressMörbyvägen 1 15535 Nykvarn
Jobbnummer 2421601
Observera att sista ansökningsdag har passerat.