Projektadministratör i Örebro

Perido Skills AB / Ekonomiassistentjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Örebro, Hallsberg, Lindesberg, Arboga, Karlskoga eller i hela Sverige

Tjänstebeskrivning
Perido Skills söker dig som vill arbeta i ett omfattande och utvecklande projekt hos vår kund inom statlig myndighet i Örebro.
Du kommer arbeta med omväxlande arbetsuppgifter där tyngdpunkten kommer att ligga på att ansvara för ekonomiuppföljning, fakturahantering, ansvara för projektets digitala projektarkiv, föra protokoll och delta vid möten. Sysslor som att förbereda dokument, resebokningar, ta hand om nya medarbetare och ta emot besökare kommer också att förekomma.

Publiceringsdatum
2008-03-14

Kravprofil för detta jobb
• Tidigare erfarenhet från liknande arbete.
• Goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint.
• Kunskap i Agresso är en merit.
Som person har du förmåga att hantera arbetsuppgifter självständigt och har stort intresse för ordning och reda. Samtidigt är du van att arbeta administrativt är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga.

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Heltid tillsvidare. Tillträde snarast möjligt.

Ersättning
Fast lön
Fast lön.

Så ansöker du
Din ansökan med bifogad CV vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 3573JS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Kungsgatan 37
11156 STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: info@perido.se

Jobbnummer
165010

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: