Projektadministratör/Ekonomiassistent till väletablerat teknikko

SW / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Har du arbetat inom fakturering?

SW söker för kunds räkning en serviceinriktad och ansvarstagande Projektadministratör/Ekonomiassistent. Kundföretaget är ett väletablerat och internationellt teknikkonsultbolag som sitter i moderna och öppna lokaler i Solna. Du ansluter till en positiv och dedikerad arbetsgrupp på 5 personer och tillsammans hanterar ni administration och ekonomi för företagets pågående projekt. Du ansvarar för en utav företagets större kunder och hanterar arbetsuppgifter såsom projektadministration och fakturering. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 1 år med start i början av juni 2017. För rätt person finns goda möjligheter för fortsatt utveckling hos kund efter uppdragets slut.

Tjänstebeskrivning
I rollen som Projektadministratör/Ekonomiassistent kommer du att ansvara för en utav företagets större kunder och du är behjälplig med alltifrån inkommande ordrar, projektadministration (exempelvis tidrapportering och leverantörsfakturahantering) till fakturering. Du har givetvis en betydande kontakyta mot kundföretaget och samarbetar tätt med berörda kollegor och underleverantörer.

Som Projektadministratör/Ekonomiassistent står du för en utmärkt administrativ service till kunden och hanterar arbetsuppgifter så som:

• Kundorder
• Projektadministration (exempelvis tidrapportering och leverantörsfakturahantering)
• Fakturering
• Ta fram underlag till kund
• Kundkontakt och kontakt med berörda kollegor såsom kund- och affäransvariga

Det här är tjänsten för dig som har arbetat som Ekonomiassistent sedan tidigare och vill visa vad du går för på ett utav Sveriges största teknikkonsultbolag! Du ansvarar för en utav företagets större kunder och står för en utmärkt administrativ service tillsammans med dina kollegor!

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har genomfört eftergymnasiala studier inom ekonomi vid högskola/universitet alternativt yrkeshögskola. Vi söker dig som har arbetat minst 2 år som ekonomiassistent/orderadministratör där du framför allt har hanterat fakturering. Vi ser gärna att du har arbetat i Visma Control sedan tidigare men det är inget krav. Du är systemvan samt lättlärd i system. Du är datavan och har goda kunskaper i Officepaketet. Du är flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

Som person är du driven, kommunicerande och du står för en följsamhet som överträffar kunderna och kollegornas förväntningar. Du är noggrann och har ett strukturerat arbetsätt samtidigt som du är flexibel och fungerar utmärkt i en koordinerande roll där du med din doer-attityd tar tag i saker som behöver göras. Vidare är du - precis som dina kollegor - prestigelös och hängiven.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 1 år med start i början av juni 2017. För rätt person finns goda möjligheter för fortsatt utveckling hos kund efter uppdragets slut. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Sök redan idag! Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Simon Jordal, 0766-47 16 39.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Varaktighet, arbetstid
Kontorstider Konsultuppdrag på 1 år med start i början av juni.

Publiceringsdatum
2017-03-02

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Simon Jordal +46 766 47 16 39

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20
Box 7420

Jobbnummer
3352598

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: