Produktassistent

Servicekontor / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Servicekontor i Solna, Stockholm eller i hela Sverige

ASSISTENT TILL PRODUKTAVDELNINGEN I SOLNA

Vi söker nu assistenter till kontoret i Solna med placering på produktavdelningen -diamant och guld. Avdelningen ansvarar bl.a. för val av leverantörer och produkter, förhandling av priser och andra inköpsvillkor, prissättning och kampanjplanering.

Som assistent förväntas man att ha koll på det mesta som sker i det dagliga arbetet och vara lite "spindeln i nätet" i teamet. Tillsammans med produktchef och assisterande produktchef utgör vi ett starkt team som arbetar mot gemensamma mål.

I arbetsuppgifterna ingår bl.a.
• Produktsammanställning i samband med kampanjer.
• Sammanställning av information till butiker och andra avdelningar.
• Upplägg av nya artiklar i systemet.
• Underhåll av provkollektion.
• Underhåll av produkter till webbshoppar.
• Viss orderberäkning
• Kontakt med leverantörer i Sverige och i utlandet.
• Kontaktperson butiksförfrågningar
• Övrigt administrativt arbete

För att vara lämplig till tjänsten bör du:
• Tycka om siffror och vara insatt i Excel
• Kunna formulera dig väl och ha goda kunskaper i Word.
• Vara stresstålig och kunna hålla många saker igång samtidigt.
• Vara noggrann och strukturerad.
• Ha erfarenhet av administrativt arbete
• Ha mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
• Ha en prestigelös och positiv inställning.
Du måste kunna kommunicera bra på engelska i både tal och skrift, då vår produktchef på diamant, kommunicerar enbart på engelska. Du kommer dessutom ha en nära kontakt med vår marknadsavdelning och inköpsavdelning vilket ställer höga krav på god samarbetsförmåga.

För rätt person är detta ett spännande arbete med många utmaningar och utvecklingsmöjligheter. Det kräver dock att du vill och kan satsa mycket energi, engagemang och tid. Du måste vara duktig på att planera ditt arbete men snabbt kunna parera då det behövs. Tjänsten är på heltid, omfattning 6månader med goda möjligheter till förlängning. Tillträde snarast möjligt. Fast lön enligt överenskommelse.

Vi ber dig skicka ansökan till anna.von.bothmer@iduna.se .se.Bifoga CV och ett följebrev med en beskrivning av dig själv och en motivation till varför just du är lämpligt för tjänsten.
Då intervjuer sker löpande och vi avser tillsätta tjänsten snabbt så vi vill ha in din ansökan snarast möjligt dock senast 27/4-18.

Varmt välkommen med din ansökan!

ASSISTENT TILL PRODUKTAVDELNINGEN I SOLNA

Vi söker nu assistenter till kontoret i Solna med placering på produktavdelningen -diamant och guld. Avdelningen ansvarar bl.a. för val av leverantörer och produkter, förhandling av priser och andra inköpsvillkor, prissättning och kampanjplanering.

Som assistent förväntas man att ha koll på det mesta som sker i det dagliga arbetet och vara lite "spindeln i nätet" i teamet. Tillsammans med produktchef och assisterande produktchef utgör vi ett starkt team som arbetar mot gemensamma mål.

I arbetsuppgifterna ingår bl.a.
• Produktsammanställning i samband med kampanjer.
• Sammanställning av information till butiker och andra avdelningar.
• Upplägg av nya artiklar i systemet.
• Underhåll av provkollektion.
• Underhåll av produkter till webbshoppar.
• Viss orderberäkning
• Kontakt med leverantörer i Sverige och i utlandet.
• Kontaktperson butiksförfrågningar
• Övrigt administrativt arbete

För att vara lämplig till tjänsten bör du:
• Tycka om siffror och vara insatt i Excel
• Kunna formulera dig väl och ha goda kunskaper i Word.
• Vara stresstålig och kunna hålla många saker igång samtidigt.
• Vara noggrann och strukturerad.
• Ha erfarenhet av administrativt arbete
• Ha mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
• Ha en prestigelös och positiv inställning.
Du måste kunna kommunicera bra på engelska i både tal och skrift, då vår produktchef på diamant, kommunicerar enbart på engelska. Du kommer dessutom ha en nära kontakt med vår marknadsavdelning och inköpsavdelning vilket ställer höga krav på god samarbetsförmåga.

För rätt person är detta ett spännande arbete med många utmaningar och utvecklingsmöjligheter. Det kräver dock att du vill och kan satsa mycket energi, engagemang och tid. Du måste vara duktig på att planera ditt arbete men snabbt kunna parera då det behövs. Tjänsten är på heltid, omfattning 6månader med goda möjligheter till förlängning. Tillträde snarast möjligt. Fast lön enligt överenskommelse.

Idunakoncernen, med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken.
Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.

Idag finns Guldfynd på ett 60-tal orter över hela Sverige med 120 butiker varav 8 franchisebutiker. Hallbergs Guld med 33 butiker och Albrekts Guld med 42 butiker finns på ett 20-tal orter.

Idunakoncernen ger sysselsättning för ca 1 150 anställda inklusive anställda på deltid. Butiksförsäljningen uppgår till ca 1.3 miljarder kronor/146 miljoner Euro inklusive franchisebutikerna och mervärdeskatt.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 64 butiker och Hallbergs Guld tre butiker med totalt 350 anställda. Butiksförsäljningen i Finland uppgår till 400 miljoner kronor/45 miljoner Euro.

Publiceringsdatum
2018-04-18

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-27

Företag
Servicekontor

Adress
Servicekontor

17181 Solna

Kontorsadress
Sundbybergsvägen 9

Jobbnummer
4090745

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Servicekontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Servicekontor: