Proaktiv Administrativ assistent till Moberg Pharma
Jurek Recruitment & Consulting AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Moberg Pharma är ett svenskt läkemedelsföretag med huvudkontor i Alvik, Stockholm. Bolagets läkemedel MOB-015 är en ny utvärtes behandling av nagelsvamp, med marknadsgodkännande i 13 EU länder. MOB-015 säljs i Sverige under varumärket Terclara® och finns på samtliga apotekskedjor. Kliniska fas 3-studier av fler än 800 patienter för MOB-015 indikerar att produkten har potential att bli den framtida marknadsledaren inom nagelsvamp. Moberg Pharma har avtal med kommersiella partners på plats i bland annat Europa och Kanada. Bolagets aktie är noterad under Small Cap på Nasdaq Stockholm (OMX: MOB).
Vi söker nu en proaktiv och serviceinriktad Administrativ assistent som vill bli en central del av vårt huvudkontor. Är du vår nya stjärna?
Om rollen
Som Administrativ assistent hos oss på Moberg Pharma kommer du till ett litet och familjärt kontor där en av dina uppgifter är att säkerställa en trevlig och funktionell arbetsmiljö, där allt flyter på så att vi alla trivs och mår bra. Tjänsten är varierande och innefattar allt från diverse "kontorsfix" till att supportera vår HR manager, VD och CFO med olika administrativa göromål. Dokumentadministration kommer att vara en viktig del av ditt ansvar, vilket innebär att du säkerställer att interna och externa dokument sparas enligt regelverk och instruktioner. Vi håller just nu på att implementera ett nytt digitalt kvalitetssystem, där du kommer att vara högst delaktig.
Utöver ovan kommer du ha ansvar för att boka resor och konferenser, beställa bud, hantera post, beställa måltider, hantering och inköp av teknisk utrustning samt inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror. Du kommer också vara ansvarig för våra tekniska lösningar såsom skrivare och larm samt ansvara för bolagets avtalsregister. Du sköter därutöver felanmälan till fastighetsägaren, tar emot våra besökare samt sköter uppdatering av kontaktlistor/semesterlistor och liknande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader, där vi ser att man kan arbeta allt från 80 till 100%.
Vem är du?
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som trivs i en roll där du får ta ett helhetsansvar för kontorets administration. Du har goda systemkunskaper och arbetar obehindrat i Officepaketet. Vidare har du en god kommunikativ förmåga med goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
Som person är du proaktiv, ansvarstagande och bra på att prioritera och självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en öppen, social, varm, serviceinriktad och prestigelös person som inte tvekar på att hugga i där det behövs. Vidare är du strukturerad, har ett öga för detaljer och en naturlig känsla för hur man skapar en varm och trivsam miljö på kontoret.
Ansökan och kontaktuppgifter
I den här rekryteringen samarbetar Moberg Pharma med Jurek Rekrytering & Bemanning. Urval och intervjuer sker löpande varför vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 15 september. Observera att vi inte hanterar ansökningar via e-post.
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Cecilia Strååt på
cecilia.straat@jurek.se alt 076-002 69 75 alternativt researcher Emelie Baeckström på
emelie.baeckstrom@jurek.se alt 0737-45 06 46.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jurek Recruitment & Consulting AB (org.nr 556694-5324),
http://www.jurek.se/ Arbetsplats Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Jobbnummer 8849567
Observera att sista ansökningsdag har passerat.