PMO/Projektassistent
Unik Resurs I Sverige AB / Administratörsjobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Unik Resurs I Sverige AB i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Företagspresentation
Har du goda administrativa kunskaper och gillar att vara spindeln i nätet? Är du nyfiken och skulle vilja vara med på den spännande förändringsresan Cyclife står inför? Då kan det vara dig vi söker!
Cyclife Sweden AB hanterar och behandlar lågaktivt avfall, främst från kärnkraftsindustrin men också andra branscher såsom hälso- och sjukvården. Företaget har världsunik specialistkompetens rörande avveckling av radiologiska anläggningar och hjälper sina kunder att minimera miljöpåverkan från deras radiologiska verksamhet. Den svenska anläggningen och huvudkontoret är beläget i skärgården utanför Nyköping.
Företaget är en del av Electricitet De France (EDF), som är en av världens största arbetsgivare och en tung aktör inom energisektorn. EDF satsar och vill bli världsledande inom området och utveckla hanteringen av kärntekniskt avfall globalt för att minimera den miljöpåverkan kärnkraften har och kommer att ha i framtiden.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som PMO/Projektassistent kommer du framför allt bli en del av vårt interna transformationsprojekt. Vi söker dig som kan administrera och följa upp vår interna agenda. Du kommer bland annat att göra uppdateringar i projektplaneringen, definiera och kvantifiera projektuppgifter, skapa presentationer, uppdatera instruktioner samt ansvara för protokollskrivning, uppföljning av uppgifter, mötesförberedelser, uppladdning av information på intranät och liknande. Du kommer även informera/utbilda mindre grupper om specifika förändringar som ska implementeras. Detta är en koordinerande roll där du är spindeln i nätet och kommer att arbeta både högt och lågt. Det finns god utvecklingspotential i rollen.
Publiceringsdatum2022-01-28ProfilVi söker dig med eftergymnasial utbildning inom relevant område eller gymnasieexamen med minst 2-3 års arbetslivserfarenhet inom administration. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skift samt i Officepaketet. Vi ser det som meriterande om du kan franska och/eller har arbetat i Visio och MS Project tidigare. Som person är du driven, nyfiken, engagerad och kommunikativ. Du har en god planeringsförmåga, är analytisk och en lagspelare. Du är noggrann, prestigelös och kan hantera många bollar i luften samtidigt.
Urval kommer att ske löpande och därmed kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ansök redan idag!
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare;
Frida Stern och nås på 0704-106395 eller på
frida.stern@unikresurs.se Väl mött!
Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUnik Resurs i Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Unik Resurs i Sverige AB (org.nr 556052-5833)
Kontakt Frida Stern
0704-106395 Jobbnummer 6291010
Observera att sista ansökningsdag har passerat.