Planerare/Administratör

2Complete AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2023-12-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Planerare/Administratör" (publicerad 2024-10-29) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

I rollen som Planerare/Administratör fyller du en viktig och central funktion på företaget och den dagliga verksamheten. Du leder och fördelar arbetet, sköter administration och fakturering. Du blir en del av ett team med god sammanhållning på ett företag världsledande inom sin bransch.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en varierande tjänst, där ingen dag är den andra lik. Du blir spindeln i nätet och vardagen innebär stora kontaktytor med både kunder och intern personal. Du blir anställd direkt av företaget, vid anställning erbjuds du bland annat:
• Marknadsmässig lön
• Goda utvecklingsmöjligheter
• Stor variation i vardagen
• Kollektivavtal

Vem söker vi?
För att trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet av att arbeta med administration och du trivs med att prata i telefon. En förutsättning för att lyckas i rollen är att du trivs med att vara spindeln i nätet. Att arbeta koordinerande samt att du är flexibel är viktigt för att lyckas i rollen. Det är mycket fokus på kommunikation med den interna personalen och kunder. Vid förändringar kan du ställa om och lösa problem. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och du har god datavana.

Vi tror att du är en lagspelare som har god samarbetsförmåga. Du är serviceminded, strukturerad och noggrann. Du har lätt för att se vad som ska göras och har förmågan att prioritera även vid högt tempo.

Vad innebär rollen?
Dagligen innebär tjänsten att du leder och säkerställer att servicearbetet utförs och faktureras enligt plan. Bland annat ansvarar du för att fördela arbetet för den interna personalen på fältet, både de planerade och akuta jobben som dyker upp. Du säkerställer sedan att kunderna blir fakturerade korrekt.

Denna tjänst innebär mycket kommunikation med servicetekniker, kunder och övriga kollegor i kombination med mycket administration. Du blir en del av ett team på sex personer som arbetar i en liknande roll. Utöver den dagliga planeringen, arbetar du aktivt med att delta i fortlöpande förbättringsarbete avseende arbetsmetoder och processer gällande planeringen för hela teamet.

Tjänsten är förlagd under dagtid 7-16 med placering på kontoret i Järfälla.

2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3740".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
2Complete AB (org.nr 556811-8334), http://www.2complete.se

Kontakt
Emily Higgins
emily.higgins@2complete.se
+46 73 365 68 32

Jobbnummer
8317017

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: