Personlig Handläggare

Visma Collectors AB / Företagsekonomjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Visma Collectors AB i Helsingborg, Norrtälje eller i hela Sverige

Visma gör verksamheter mer effektiva, genom att leverera programvara, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Visma förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser inom både privat och offentlig sektor. 800 000 nordeuropeiska kunder använder idag Vismas produkter och tjänster. Koncernen har ca 8 500 anställda och hade 2017 en omsättning på 9 146 miljoner norska kronor.

Läs mer om vårt Privacy Statement här: https://www.visma.com/privacy/.

Söker du ett omväxlande arbete med kundkontakt, kvalificerad handläggning och en arbetsplats i centrala Helsingborg? Sök då tjänsten som handläggare på Visma Collectors AB! Som personlig handläggare agerar du som ombud och sköter all kommunikation i varje enskilt ärende. Du har ett ansvar för att handläggningen och att det dagliga samarbetet med kund stämmer överens med avtal, kundens förväntningar och våra kvalitetskrav. Som handläggare utmanar du också befintliga rutiner och arbetssätt i syfte att skapa en effektivare process och ökad lönsamhet.

Du kommer att;

handlägga inkassokrav för våra kunder

ha daglig kontakt med myndigheter och gäldenärer

ha ansvar för egna kunder

ha den dagliga kontakten med dina och gruppens kunder

regelbundet följa upp samarbetet med kund och aktivt arbeta för att öka mervärde och försäljning

ge kunderna råd och visa på lösningar i frågor som rör ansvarsområdet



Vad söker vi;

Vi söker en ny kollega till en tjänst på heltid, tillsvidare med start snarast - vi tillämpar provanställning. Du skall vara van att arbeta i ett högt tempo och kunna fatta egna beslut. Arbetsuppgifterna kräver att du kan se samband och konsekvenser samt dra egna slutsatser. Du ska kunna arbeta självständigt och själv kunna prioritera ditt arbete. Vi vill att du aktivt bidrar till ett gott samarbete inom enheten och företagets olika delar.

Arbetsuppgifterna kräver att du som person är noggrann, pålitlig och flexibel för att på bästa sätt ta hand om våra kunder.

Det är meriterande om;

du har erfarenhet av arbete inom kundtjänst

du har tidigare erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter

du har utbildning inom ekonomi/juridik



Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du har god pedagogisk- och kommunikativ förmåga.

Ansökan sker via vårt rekryteringsverktyg. Vi emotser din ansökan snarast möjligt, dock senast 2018-10-03. Vid frågor - var vänlig ta kontakt med Sonja Andersson, +46 10 141 34 40.



Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
40 h TIllsvidare

Publiceringsdatum
2018-09-17

Ersättning
Marknadsmässiga villkor

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sonja Andersson +46 42101413440

Företag
Visma Collectors AB

Adress
Visma Collectors AB
Box 1173
25111 Helsingborg

Kontorsadress
S:a Kyrkogatan 1

Jobbnummer
4350947

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Visma Collectors AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Visma Collectors AB: