Personlig assistent till man i Charlottenberg
Rullarnas Personliga Assistans AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Eda
2019-02-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Personlig assistent till man i Charlottenberg" (publicerad 2023-01-17) ⬅️
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Eda,
Årjäng,
Arvika,
Bengtsfors,
Grums eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rullarnas Personliga Assistans AB i Eda,
Arvika,
Säffle,
Kil,
Sunne eller i
hela Sverige Som personlig assistent ska Du vara den assistansberättigade behjälplig med allt förekommande i det vardagliga livet, såsom personlig hygien och hushållssysslor i hemmet eller där han befinner sig. Du kommer också att vara den assistansberättigade behjälplig vid fritidsaktiviteter.
Den assistansberättigade tycker om att vara ute och att umgås med familjen. Det finns barn i familjen.
Den assistansberättigade ser helst att det är kvinnliga sökande. Att du är engagerad, flexibel, lyhörd och ansvarsfull är egenskaper som vi värdesätter.
Rullarnas finns till för människor som behöver personlig assistans. Företaget är lokalt förankrat i Torsby sedan 2004 och i Karlstad sedan 2014, men verkar över hela Sverige. Rullarnas har över 30 års erfarenhet av vad det innebär att leva som funktionshindrad och verksamheten präglas av stort engagemang.
Rullarnas är genom Socialstyrelsen godkänd som assistansanordnare sedan december 2011, medlem i arbetsgivarorganisationen KFO samt följer IFA:s riktlinjer.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstiderna består mestadels av dagtid inklusive helger.
Publiceringsdatum2019-02-15ErsättningIndividuell lönesättning enligt gällande kollektivavtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-08
Ange följande referens när du ansöker: 102
KontaktMarcus Jardler
marcus@rullarnas.se 056010313
FöretagRullarnas Personliga Assistans AB
AdressRullarnas Personliga Assistans AB
Box 14
68521 Torsby
KontorsadressAlstigen 10
Jobbnummer 4617597
Observera att sista ansökningsdag har passerat.