Personlig assistent
BonZi personligt stöd AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Stockholm
2012-01-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Personlig assistent" (publicerad 2022-10-12) ⬅️
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BonZi personligt stöd AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Kort beskrivning av företaget:
BonZi personligt stöd AB är ett företag som utför insatser till dig som har personlig assistans enligt LSS eller Assistansersättning enligt SFB (51 kap i socialförsäkringsbalken) som tidigare var LASS (lagen om assistansersättning).
Vi har ca 250 personliga assistenter anställda.
INFORMATION OM LEDIG TJÄNST
Titel: Personlig assistent
Beskrivning av arbetsuppgifter:
På anmodan av våra kunder söker vi ett antal kvinnliga personliga assistenter
som är intresserade av att arbeta extra vid behov när våra ordinarie
assistenter är sjuka eller på semester.
Vi söker dig som kan arbeta extra dag/kväll/helg och gärna har tidigare erfarenheter av att arbeta som personlig assistent.
Du är flexibel, lyhörd och har lätt för att ta direktiv och lära dig nya
arbetsuppgifter.
Beskrivning av kvalifikationer:
Erfarenhet av att arbeta som personlig assistent är en merit,
men vi lägger störst vikt vid personlig lämplighet
Publiceringsdatum2012-01-11Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
timanställning vid behov
Tillträdeomgående
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-16
Senast: 2012-01-16
AG referens: Extraarbete som personlig assistent
Ansökan kan skickas till e-postadress:
anett.nyhuus@bonzi.seKontaktAnett Nyhuus 08-58892604,
anett.nyhuus@bonzi.seFöretagBonZi Personligt Stöd AB
AdressBonZi Personligt Stöd AB
12833 SKARPNÄCK
KontorsadressSkarpnäcks Allé 60
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58892604
E-postadress:
anett.nyhuus@bonzi.se Jobbnummer 1125435
Observera att sista ansökningsdag har passerat.