Personalsekreterare/projektledare
Grums Kommun / Administratörsjobb / Grums
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Grums,
Karlstad,
Säffle,
Hammarö,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Grums Kommun i Grums Är du en duktig personaladministratör och en proffsig projektledare?
Publiceringsdatum2009-06-16Dina arbetsuppgifterSom personalsekreterare ska du kunna ge ett kvalificerat PA-stöd till chefer och övriga medarbetare inom områdena arbetsrätt och avtalstolkning, systematiskt arbetsmiljöarbete och rehabilitering.
Som projektledare kommer du att tillsammans med leverantörens (ADITRO) projektledare ansvara för, samordna och aktivt delta i de insatser som krävs för ett framgångsrikt införande av vårt nya PA/Lönesystem Personec P.
KvalifikationerHögskole- eller universitetsutbildning med PA-inriktning med några års arbetslivserfarenhet från personalområdet. Erfarenhet av projektledning är ett krav och har du kunskap om styrmodellen PPS ses det som en merit.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat för föräldraledig arbetstagare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-06-24
Ansökan skickas till:
Grums kommun
1. Kommunkansli
664 80 Grums
Ange följande referens när du ansöker: 0321/09-25
Ansökan kan skickas till e-postadress:
kommunstyrelse@grums.seKontaktSven Andersson, Personalchef, 0555-421 56
Facklig kontaktKerstin Sohl, SKTF, 0555-421 25
FöretagGrums Kommun
AdressGrums Kommun
Sveagatan 77
66480 GRUMS
Kontorsadress1. Kommunstyrelsen
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0555-420 00
Jobbnummer 468379
Observera att sista ansökningsdag har passerat.