Personalsekreterare/projektledare

Grums Kommun / Administratörsjobb / Grums
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Grums, Karlstad, Säffle, Hammarö, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Grums Kommun i Grums

Är du en duktig personaladministratör och en proffsig projektledare?

Publiceringsdatum
2009-06-16

Dina arbetsuppgifter
Som personalsekreterare ska du kunna ge ett kvalificerat PA-stöd till chefer och övriga medarbetare inom områdena arbetsrätt och avtalstolkning, systematiskt arbetsmiljöarbete och rehabilitering.
Som projektledare kommer du att tillsammans med leverantörens (ADITRO) projektledare ansvara för, samordna och aktivt delta i de insatser som krävs för ett framgångsrikt införande av vårt nya PA/Lönesystem Personec P.

Kvalifikationer
Högskole- eller universitetsutbildning med PA-inriktning med några års arbetslivserfarenhet från personalområdet. Erfarenhet av projektledning är ett krav och har du kunskap om styrmodellen PPS ses det som en merit.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat för föräldraledig arbetstagare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-06-24
Ansökan skickas till:
Grums kommun
1. Kommunkansli
664 80 Grums
Ange följande referens när du ansöker: 0321/09-25
Ansökan kan skickas till e-postadress: kommunstyrelse@grums.se

Kontakt
Sven Andersson, Personalchef, 0555-421 56

Facklig kontakt
Kerstin Sohl, SKTF, 0555-421 25

Företag
Grums Kommun

Adress
Grums Kommun
Sveagatan 77
66480 GRUMS

Kontorsadress
1. Kommunstyrelsen

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0555-420 00

Jobbnummer
468379

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Grums Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Grums Kommun: