Personalansvarig / VD och kontorsassistent

Gisys AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gisys AB i Solna, Stockholm eller i hela Sverige

Vi söker en ny medarebetare till vårt kontor i Solna då vår nuvarande assistent/koordinator går på föräldraledighet i februari 2018. Vi ser gärna att vår nya medarbetare kan börja i januari/februari.

Tjänsten innefattar en mixad roll där man gör allt ifrån att boka, förbereda och hålla i konferenser, finnas tillgänglig för personalen med att t.ex. svara på frågor om kollektivavtal, utbildning eller beställa telefonabonnemang, uppdatera våra sociala medier och hemsidan, finnas behjälplig vid rekrytering samt hantera personal vid nyanställning, sköta kontakt med olika leverantörer etc.

Du kommer att ha ett övergripande ansvar över lokalerna gällande kontakt med städfirma, beställning av kaffe och kontorsvaror samt se till att vi jobbar i en trevlig miljö.

Vi tycker att arbetsmiljön och personalens trivsel är viktig vilket också kommer att vara en stor del av ditt arbete. Det kan vara allt ifrån att ordna en AW eller julfest till att utvärdera arbetsmiljöfrågor som t.ex. ventilation.

Du kommer bl.a. att:

• Assistera VD med t.ex. dokumenthantering, avtal, rekrytering etc.
• Delta vid ledningsgruppsmöten (protokollföra)
• Ordna gemensamma frukostar en gång i månaden
• Uppdatera hemsidan och våra sociala medier med nyheter och rekryteringar
• Tillsammans med VD hålla i personalmöten samt i vår och höstkonferens
• Assistera ekonomi vid behov samt scanna in och ha koll på fakturor
• Uppdatera intranätet med t.ex. policys eller annan information

Vi söker en serviceinriktad person med ett administrativt tänk. Du ska vara en lagspelare då du kommer att jobba nära och finnas behjälplig all personal på bolaget. Den som söker bör vara en person som är självgående och inte är rädd för att ta egna initiativ samt öppen för att ta på sig nya arbetsuppgifter vid behov. Är du en positiv och prestigelös person så kommer du passa in hos oss på Gisys.

Publiceringsdatum
2017-10-06

Kvalifikationer
• Högskoleutbildning eller motsvarande inom HR/personal
• Talar och skriver svenska obehindrat
• Några års erfarenhet av service/koordinatorrelaterad roll
• Kunna hantera sociala medier såsom Facebook och Linkedin (erfarenhet av arbete inom marknad t.ex. är meriterande)

Gisys är ett IT-konsultbolag som gillar nya utmaningar och älskar ny teknik.
Gisys har ett engagerat gäng systemutvecklare, testare och projektledare. Vi bygger vår konsultverksamhet på att vara flexibla, personliga och leveranssäkra. Vi utvecklar och förvaltar moderna och användarvänliga IT-lösningar som effektiviserar våra kunders dagliga arbete.
Arbetsplatsen kännetecknas av, förutom riktigt vass personal, en familjär stämning med högt i tak och ett riktigt trevligt arbetsklimat.

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är idag på 75% men kan utökas till 100%

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-30
Ange följande referens när du ansöker: Personalansvarig

Kontakt
Rebecca Hedlund rebecca.hedlund@gisys.se 070-729 99 23

Företag
Gisys AB

Adress
Gisys AB
Vretenvägen 2
17154 Solna

Kontorsadress
Vretenvägen 2 3TR

Jobbnummer
3738462

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gisys AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gisys AB: