Perfect Pricing Implementation Manager
Talent & Partner AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
2021-03-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Perfect Pricing Implementation Manager" (publicerad 2021-04-19) ⬅️
Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Talent & Partner AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Tyresö,
Täby eller i
hela Sverige Rollbeskrivning
Implementation Manager (IM) är ansvarig för att delta i slutet av varje försäljningsprocess för att sedan leda implementationen av lösningen hos kund och därefter vara ansvarig för att utveckla kunden.
IM kommer att hantera den övergripande projektplaneringen för att leverera en högkvalitativ implementation på distans och/eller på plats hos kunden. IM kommer att vara Account Manager för befintliga kunder i Norden, men främst i Sverige. En IM måste besitta en kombination av analytisk problemlösning och social kompetens i kundrelationer.
LOAD System arbetar främst med SaaS-lösningar i form av Price Management, Price Optimization, Promotion & Markdown under samlingsnamnet Perfect Pricing. Våra kunder är huvudsakligen större butikskedjor inom dagligvaruhandel, men arbetar även mot alla typer av retailföretag inom B2C med syfte att stötta våra kunder med effektiv och optimerad prissättning.
Publiceringsdatum2021-03-30BeskrivningDu kommer att vara den första konsulten på LOAD System som arbetar med affärsområdet Perfect Pricing och få vara med att bygga upp ett team på sikt.
Du kommer att ha två stora befintliga kunder inom dagligvaruhandel att jobba med från start.
Ansvar
Genomföra implementationsprojekt.
Utveckla kundernas installationer.
Utbilda kundernas personal för maximal effekt av våra lösningar.
Ge kontinuerlig kundsupport vid användning av våra lösningar.
Äga relationen med var och en av sina tilldelade kunder och säkerställa fullständig kundnöjdhet.
Ge proaktiv strategisk vägledning till kundens styrelse och ledningsgrupper samt leda kundens förändringsarbete.
Äga och hantera alla aktiviteter kring kundkonfiguration inklusive men inte begränsat till: systemkonfigurationer, affärsregler och affärsprocesser
Presentera för och interagera med kundens ledande befattningshavare och mellanchefer.
Underlätta nödvändig överföring av data och information mellan kund och våra SaaS-lösningar.
Fungera som den primära kontaktpunkten mellan kundpersonal och personal hos våra leverantörer.
Önskad erfarenhet/kompetens
Påvisad erfarenhet av framgångsrik försäljning och kundservice.
Analytisk och bekväm med att hantera komplexa dataanalyser.
Mycket god kommunikationsförmåga (muntlig, skriftlig och presentation) på svenska & engelska.
Ambitiös med högt driv.
Kunna arbeta och leverera på distans, både ur eget och kundperspektiv
Tidigare anställning, kombinerad erfarenhet av 3-4 år i antingen:
• Projektledning, Data analys, prissättning
• Erfarenhet från ledande retailföretag
• Gärna personalansvar för ett team på minst 3 personer
Beredd att resa till kunder inom Norden.
PMP- eller Prince 2-certifiering
Gärna MBA eller annan avancerad examen
Så ansöker duVia länk eller direkt till
work@talentpartner.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTalent & Partner AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "talentpartner435".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Talent & Partner AB (org.nr 556881-1763),
http://talentpartner.se Jobbnummer 5662642
Observera att sista ansökningsdag har passerat.