Partner Care Manager

Foodora AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Foodora AB i Stockholm, Solna, Botkyrka, Tyresö, Täby eller i hela Sverige

Foodora är Sveriges ledande företag inom online matbeställning och leverans. Vi är en del av det globala företaget Delivery Hero, baserat i Berlin, Tyskland, som verkar i 40 länder världen över. I Sverige har vi mer än 4 000 restaurang-partners och vi är idag ungefär 140 medarbetare, och 1700 riders, som med stort engagemang och matintresse brinner för att skapa Sveriges bästa matnätverk. Att bygga en stark företagskultur är en prioritering för oss och vi har ett starkt fokus på teambuilding och andra aktiviteter som skapar hög arbetstillfredsställelse.

Om rollen
Är du en ledare med fokus på resultat och utveckling? Trivs du i en ledande roll och att skapa en produktiv och motiverande miljö på bolag som är i en pågående förändrings- och tillväxtfas? Trivs du med att jobba i team? Stämmer detta in på dig så besitter du de kriterier vi söker för våran nästa Partner Care Manager på foodora. Du kommer rapportera till våran Head of Account Management och vi förväntar oss att du levererar resultat utöver det vanliga.
I december blev varumärkena foodora, Hungrig.se och Onlinepizza ett - Nya foodora Sverige! Nu har du möjligheten att vara med på en spännande resa som kommer innebära att vi skall fortsätta växa och leverera mat till ännu fler kunder i ännu fler städer!

Publiceringsdatum
2019-12-20

Arbetsuppgifter
Partner Care är en avdelning inom Account Management som säkerställer att våra partnerrestauranger har de bästa förutsättningarna för att uppnå ett bra resultat på vår plattform. Arbetsmomenten innefattar bland annat att tillhandahålla en smidig och kvalitativ onboarding för våra nya restauranger, samt att utveckla och optimera restaurangers resultat genom att analysera trender och data.

Personalansvar för vårt Partner Care Team på 15 personer.
Samarbeta med flera avdelningar så som, Sälj, Marketing, Logistik och Account Management för säkerställa vår service och utveckling gentemot partners.
Genom rätt strategi, vision och arbetsuppgifter ansvarar du för att skapa en optimal miljö för din avdelning att kunna prestera på topp och presentera höga resultat.
Regelbundet mäta och analysera prestationer och ditt team.
Leda med fokus på ROI.

Hur du är som person:
Erfaren ledare
Businessorienterad
Prestigelös och empatisk
Service minded och öppensinnad
Flexibel och trivs med förändring
Sprider energi och leder med attityden "Allt är möjligt"

Nödvändiga kvalifikationer:
Eftergymnasial utbildning med fokus på exempelvis ledarskap och/eller IT eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Övriga språk är meriterande då vi är ett globalt bolag.
Erfarenhet av att leda team.

Vilka är vi?
Vi är ett bolag som tror på vår kultur. Vi är individer med olika historier, erfarenheter och kulturer. Vi har olika kunskaper och idéer. Det är tack vare detta som vi kan växa i det tempo vi gör, och varför vi har en produkt som ingen annan kan återskapa. Vi är ett nätverk på över 20.000 anställda från olika delar av världen med olika erfarenheter, alla lika avgörande i arbetet med att fortsatt göra Delivery Hero till ett av världens snabbast växande LMD bolag
Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Foodora AB
Ringvägen 100
11860 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Foodora AB (org.nr 559007-5643)
Ringvägen 100 (visa karta)
118 60  STOCKHOLM

Jobbnummer
5015922

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Foodora AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Foodora AB: