Ordningsam och glad administratör assistent sökes
Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en ordningsam och glas person som trivs du med att vara "spindeln i nätet" och ha många bollar i luften? Då har vi tjänsten för dig - ansök redan idag!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administrativ assistent kommer du ha många olika arbetsuppgifter. Du kommer bland annat få hantera företagets kundregister, se till att de är uppdaterade, hjälpa projektledarna med registrering av arbete etc., svara i växeln. Du kommer även se till att det är ordning på kontoret och hjälpa kunder med lättare prisfrågor och produktinformation. Kort sagt ha koll så att de enklare administrativa delarna du tilldelats fungerar.
Om företaget
Företaget är ett svenskägt företag som finns i både Stockholm men också Göteborg. I Stockholm sitter det ca 30 personer och de håller på med energieffektivisering.
Det är ett företag som värdesätter att ha kul på arbetsplatsen och där du som administratrativ assistent kommer ha varierande arbetsuppgifter med stora utvecklingsmöjligheter inom företaget, om du så vill.
Mer information om företaget kommer vid ett eventuellt intervjutillfälle.
Din profil
Krav för denna tjänst är:
• Svenska i tal och skrift
Meriterande är att:
• Du har datakunskap inom office- och outlookpaketet.
Personliga egenskaper:
För att passa i denna roll bör du vara anpassningsbar och kunna arbeta med olika typer av människor. Du ska gilla att ta ansvar och hålla ordning och reda. Du ska tycka det är kul att hjälpa andra, ha ett driv i det du tar dig för samt vara glad.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: 8/1 2018
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag-fredag 8-17
Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-12-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-14
Ange följande referens när du ansöker: 14334
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnja Widell
anja@framtiden.com Mob 0722-02 55 36
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvingesväg 29
Jobbnummer 3849876
Observera att sista ansökningsdag har passerat.