Ordermottagare i Örebro

Performiq AB / Inköpar- och marknadsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Performiq AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Tjänstebeskrivning
Är du strukturerad, har erfarenhet från ordermottagning, administrativt arbete och gillar att arbeta med service? Trivs du samtidigt en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett högt tempo? Då kan du vara den personen som passar till tjänsten som ordermottagare i Örebro.

PerformIQ söker för kunds räkning personer som kan arbeta administrativt med inriktning mot ordermottagning och offerthantering. I rollen kommer du att erbjudas en administrativ roll där du registrerar order som du rapporterar in i ett affärssystem.

I rollen kommer du till exempel att:

• Hantera inkommande ärenden effektivt och korrekt utifrån företagets riktlinjer
• Agera kunskapsstöd till kunderna i frågor gällande produkter och leveranser
• Hantera offerter

Vi söker dig som vill jobba med administration. Tjänsten innefattar daglig kundkontakt. Du tycker att kundnöjdhet är viktigt och bemöter andra professionellt och med glädje. Det är högst meriterande om du har arbetat med administration, ordermottagning eller service tidigare. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande, stresstålig och driven. Du är även en person som har ett öga för vad som skall göras, är noggrann och har ett problemlösande mindset. Det är meriterande om du arbetat i affärssystemet Pyramid eller annat tidigare.

Krav på person
För att lyckas i rollen som innesäljare ser vi att du har:

• Mycket god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska i tal och skrift
• Allmänt god datorkunskap
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom ordermottagning, service, och/eller administrativt

Start: Omgående
Omfattning: Heltid 3 månader, med chans till förlängning
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro

Om PerformIQ
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som innesäljare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Alfred Domberg via alfred.domberg@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2021-05-18

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Performiq AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5702".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Performiq AB (org.nr 556785-2677), http://www.performiq.se/

Arbetsplats
PerformIQ Work AB

Jobbnummer
5715695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Performiq AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Performiq AB: